וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטורנקסט - חברה בת של ריטליקס - תשתף פעולה עם יבמ בשיווק מערכות לקמעוניות בארה"ב

שמואל שוסטר

30.4.2008 / 20:30

הטכנולוגיה של ריטליקס תשולב בחומרה של יבמ



סטורנקסט ריטייל טכנולוגי'ז (StoreNext Retail Technologies LLC), חברה בת של יצרנית התוכנות לניהול מרכולים תשתף פעולה עם בשיווק פתרונות טכנולוגיה קמעוניים על בסיס מערכות החומרה של יבמ לקמעונאים עצמאיים ולרשתות אזוריות בארה"ב.



על פי ההסכם, תשווק סטורנקסט ארה"ב מסופי קופה של יבמ עם יישומי התוכנה לקופות של ריטליקס.



ג’ון גיידק, סגן נשיא בקבוצת Retail Store Solution של יבמ, אמר: "זוהי הזדמנות מלהיבה עבורנו. אנחנו שמחים לעבוד עם מובילת שוק כמו סטורנקסט ורשת המפיצים שלה כדי להרחיב את חדירתנו לשוק הקמעונאים הקטנים והבינוניים. יישומי התוכנה של סטורנקסט בשילוב עם החומרה של יבמ מאפשרת לשתי החברות לשרת טוב יותר את פלח השוק החשוב הזה. הוספת הערוץ הזה והפתרון הזה להיצע הקיים שלנו לקמעונאי מזון פרטיים, מערכת ACE, מספקת לקמעונאי המזון את היצע הפתרונות הרחב ביותר האפשרי".



"הגיע הזמן להרחיב את היחסים בין יבמ לריטליקס על ידי חיבור בין התוכנה שמציעה סטור-נקסט לחומרת הקופות של IBM", אמר ריי קרלין, מנכ"ל סטורנקסט ארה"ב וסמנכ"ל בכיר בריטליקס ארה"ב. "השוק דורש אפשרות בחירה בתחום החומרה, והשותפות הזאת תספק ערך רב ומותג חזק לפלחי שוק חשובים כמו חנויות הנוחות והסופרמרקטים העצמאיים".



בינואר השנה הודיעו יבמ וריטליקס על יוזמה משותפת לשילוב תוכנות ריטליקס עם יבמ, שיאפשר לרשתות קמעונאיות לפקח, להגדיר ולעקוב מרחוק אחר חומרה, תוכנה ויישומים שנמצאים בחנויות ממיקום מרכזי אחד.



סטורנקסט ארה"ב מספקת טכנולוגיה קמעונית לקמעונאים עצמאיים ורשתות אזוריות בענף הסופרמרקטים בארה"ב. החברה נמצאת בבעלות מלאה של ריטליקס.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully