וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילת תרחיב את רשת הלווין של רשות הדואר הרוסית בעסקה שהיקפה מיליון דולר

שמואל שוסטר

30.4.2008 / 20:38

במסגרת העסקה תתקין גילת כ-1,000 תחנות לווין זעירות

גילת נבחרה לשלב השני של הרחבת רשת הלוויין של רשות הדואר הרוסית לאחר התקנה של רשת לוויין בכ-750 אתרים של רשות הדואר. תוספת תחנות הלווין תאפשר אספקת שירותי טלפוניה לאזרחים בסיביר ואזור המזרח הרחוק במדינה. בנוסף תשמש הרשת גם לשירותי אינטרנט באזורים מרוחקים שאין בהם שירותי רשתות תקשורת יבשתיים.



אריה רוזיכנר, סמנכ"ל גילת EurAsia, אמר: "היכולת שלנו לבצע פרויקטים בעלי דרישות מורכבות עבור רשות הדואר הרוסית ממחישה את מומחיותנו כספק עולמי מוביל בהתקנת רשתות לוויין באזורים מרוחקים".



לפני כשבוע הודיעה גילת כי נבחרה על ידי Axesat, אחת מספקי שירותי התקשורת הגדולים באמריקה הלטינית, לאספקת רשת לוויין מסוג SkyEdgeII, הכוללת כ-1,500 תחנות VSAT ותחנה מרכזת (Hub).



בסוף חודש מרץ דיווחה גילת כי נחתם הסכם למכירתה של החברה לקונסורציום של משקיעים, הכולל את קבוצת גורס (The Gores Group LLC), חברת מבטח שמיר החזקות, חברות פרטיות בבעלות רוי בן-ימי, עמי לוסטיג ואיתן סטיב, וכן חברת די.ג'י.בי השקעות (DGB Investments Inc).



במסגרת העסקה, ירכוש הקונסוצריום את מלוא מניותיה של גילת לפי מחיר של 11.4 דולר למניה, ובתמורה כוללת של כ-475 מיליון דולר במזומן.



מועצת המנהלים של גילת אישרה את ההסכם והיא המליצה לבעלי המניות לאשרו. השלמת העיסקה עדיין כפופה לאישורים סופיים. על פי ההערכות, העיסקה צפויה להסגר סופית (Closing) עד ספטמבר 2008. לאחר השלמת העיסקה, גילת תהפוך לחברה פרטית ומניותיה לא ייסחרו עוד בבורסה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully