וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר בממשל בדובאי: ללבייב אין רישיון להקים חנויות תכשיטים בנסיכות

מיכל רמתי

1.5.2008 / 9:13

לבייב הודיע באחרונה על כוונתו לפתוח שתי חנויות בדובאי

"אנחנו מודעים לדיווחים, אך לא הענקנו רישיון לעסק בשם 'לבייב'", אמר עלי איברהים, סגן מנהל בנושאי חוץ בדובאי, ל"גולף ניוז". על רקע החרם של הליגה הערבית על ישראל, נאסר על עסקים ישראליים לפעול בנסיכויות המפרץ. איברהים אמר לעיתון כי ננקטו אמצעים כדי להבטיח שאזרחים ישראלים לא יוכלו לפעול בדובאי - גם לא באמצעות שותפים לא-ישראליים.



ואולם לבייב כבר מחזיק בחנות בדובאי, באמצעות שותף מקומי, תחת השם "לבאנט". החנות נפתחה ב-18 במארס במלון אל-קסאר בנסיכות. גם שתי החנויות הנוספות צפויות להיות מוקמות באמצעות הסוכן המרוקאי-פלשתיני שהקים את החנות הראשונה, עריף בן-חאדרה. כשנשאל אם הוא מכיר את פעילויות הבנייה של לבייב בשטחים, הוא אמר ל"גולף ניוז": "לא שואלים שאלות כאלה בעולם היהלומים".



דובאי נהפכה מרכז סחר עולמי בשנים האחרונות ופתחה את שעריה גם לאנשי עסקים ישראלים, ובהם עידן עופר, אך הקפידה על שמירת הקשרים בחשאיות יחסית. עם זאת, נראה כי ההצהרה הפומבית של לבייב על פתיחת חנויות בדובאי גרמה לפרו-פלשתינים, ואולי גם למתחרים עסקיים, להפעיל לחץ שהוביל להצהרות האחרונות.



דובר מותג התכשיטים לבייב בישראל אמר כי לבייב חנך לפני כשנה בדובאי שתי חנויות דגל, באמצעות איש עסקים מקומי מורשה שקיבל לידיו את הזיכיון להפעלתן: "צר לנו שגופים מסחריים עושים ללא הפסק שימוש בגופים פוליטיים לקידום ענייניהם".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully