וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגמה מעורבת בבורסות אירופה לאחר הורדת הריבית בארה"ב; פרנקפורט עולה ב-0.9%

ירון הופמן

1.5.2008 / 11:36

עליות במניות מגזר התעופה בעקבות הירידה במחיר הנפט

מניית קינגפישר, רשת "עשה זאת בעצמך" הגדולה באירופה, יורדת ב-2.5% לאחר שבנק ההשקעות גולדמן סאקס הוריד את דירוג המנייה ל"מכירה", בעקבות חששות כי שוק המוצרים לבית לא יתאושש בעתיד הקרוב. מניית הום ריטייל גרופ, בעלת רשתות המוצרים הביתיים ארגוס והומבייס, יורדת ב-2.6%.



מניית בנק HBO, הגדול בבריטניה בשוק המשכנתאות, יורדת ב-1% לאחר שסיטי (לשעבר סיטיגרופ) ובנק ג'יי. פי מורגן צ'ייס הורידו את תחזית מחיר היעד של המניה מ-6 ליש"ט ל-4.25 ליש"ט. יצרנית השבבים הבריטית CSR, ספקית הטלפונים הסלולרים של נוקיה, צונחת ב-23.5%, לאחר שדיווחה על הפסדים של 41.9 מיליון דולר ברבעון הראשון של השנה לעומת רווח של 3.32 מיליון דולר שרשמה בתקופה המקבילה אשתקד.



מניות הבנקים בוול סטריט רשמו אתמול ירידות בעקבות הערכת משקיעים כי הורדת הריבית בארה"ב היא אחרונה בסדרה. משבר הסאבפריים גרם למחיקות רווח של 319 מיליארד דולר במגזר הפיננסי מאז תחילת השנה.



עליות נרשמות במגזר התעופה. מניית בריטיש איירוויס עולה ב-2.7% לאחר שהחברה הודיעה על אפשרות לשיתוף פעולה שיווקי עם אמריקן איירליינס וקונטיננטל איירליינס. מניית אייר פראנס-KLM עולה ב-4.1% בעקבות ירידה של יותר מדולר במחיר חבית נפט גולמי. הדלק מהווה 30% מסך ההוצאות של חברות התעופה. מניית איבריה עולה ב-2%. לופטהאנזה מתחזקת ב-1.8%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully