וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנדל"ן החם של ת"א: שכונת פלורנטין

גיא ליברמן

1.5.2008 / 11:12

חברת אפריקה ישראל נמצאת במו"מ לרכישת חטיבת קרקע בשכונה הדרומית. תבנה 375 דירות של 2-3 חדרים בשני פרויקטים מתוכננים

חברת אפריקה ישראל למגורים, שבשליטת איש העסקים לב לבייב, מרחיבה את פעילותה בשכונת פלורנטין שבדרום תל אביב, ותגדיל את היצע הדירות בשכונה באופן ניכר. בחברה מקווים לסחוף חברות נדל"ן נוספות להשקיע בשכונה, וכך להעלות בה את מחירי הדירות.

לפני כחודש הודיעה החברה על הקמת פרויקט מגורים של 135 דירות בחלק הצפון-מערבי של שכונת פלורנטין, בפינת הרחובות לוינסקי ומרכולת. כעת נודע ל-TheMarker כי החברה מבקשת להגדיל את אחיזתה בשכונה: בימים אלה היא מקיימת מו"מ מתקדם עם בעלי קרקע ברחוב גבולות, לרכישת חטיבת קרקע הנמצאת בסמוך לפרויקט הראשון שלה בשכונה. הקרקע מתירה את בנייתן של 240 דירות, כך שיחד עם הפרויקט במפגש הרחובות לוינסקי-מרכולת, תקים החברה בסך הכל 375 דירות.

באפריקה ישראל טוענים כי הם מודעים היטב לאופייה של השכונה שעל תושביה נמנית אוכלוסייה צעירה, כשרבים הם שוכרי דירות. לכן הפרויקט הראשון עליו הצהירה יכלול דירות בנות שניים ושלושה חדרים. הפרויקט הנוסף של אפריקה בשכונה עתיד להיות דומה, וגם בו הדגש יהיה על דירות קטנות המיועדות לשוכרים ולזוגות צעירים.

בראיון שנתן מנכ"ל אפריקה ישראל למגורים, יורם קרן, ל-TheMarker TV אמר כי הוא צופה כי הפעילות של אפריקה ישראל למגורים בשכונה תביא חברות בנייה נוספות לאזור. לדבריו, פלורנטין תרכז את מרבית הפעילות הנדל"נית מבין שכונות הדרום בתל אביב בשנים הקרובות. הראיון המלא עם קרן יפורסם היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully