וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק UBS מעלה את מחיר היעד לסלקום

רותם סלע

1.5.2008 / 13:42

מעניק למניית חברת הסלולר מחיר יעד של 40 דולר - 21% מעל מחירה בשוק. ההעלאה על רקע כוונת נטוויז'ן לרכוש כ-15% מחברת HOT

בנק ההשקעות UBS מעלה את מחיר היעד למניית סלקום על רקע הודעתה של ספקית האינטרנט נטויז'ן, השייכת לקבוצת אי.די.בי. - על כוונתה לרכוש כ-15% מחברת הכבלים HOT מבנק לאומי. את הרכישה רואים ב-UBS כחלק ממהלך כולל של אי.די.בי. ליצירת קבוצת תקשורת, אשר תעניק שירותי תקשורת נייחת, ניידת ושירותי אינטרנט. בכך למעשה, היא תתחרה בצורה אגרסיווית בבזק. מחיר היעד של סלקום עלה ל-40 דולר - 21% מעל מחיר המניה בשוק. ההמלצה נותרה "קנייה".

בנק ההשקעות מאמין, כי סלקום תמשיך ליהנות מעלייה בשימוש החודשי הממוצע ללקוח, תצליח לעלות תעריפים, ולהגן על עצמה מהירידה בדמי הקישוריות ומהתוצאות, אשר יגרמו בעקבות רפורמת ניידות המספרים. "אנו מאמינים בתוצאות המצוינות של סלקום. בנוסף לפוטנציאל הצמיחה, ההנהלה המוכחת ותשואת הדיווידנד הופכים את סלקום להשקעה דפנסיווית עם פוטנציאל צמיחה מעניין", מסכמים ב-UBS. ההערכות של UBS ל-2008 הן עלייה של כ-6% בהכנסות, כ-7% ב-EBIDTA (רווח תפעולי תזרימי) ועליה של כ-1% ברווח הנקי.

מניית סלקום איבדה 3% מתחילת השנה לעומת ירידה של 11% במדד המעו"ף - בו היא נסחרת. מניית החברה מגיבה באדישות להעלאת מחיר היעד ושומרת על יציבות. בחודש האחרון, נפוצו שמועות לא מבוססות על כוונה של קבוצת אי.די.בי למכור ממניות סלקום - אך בחברה לא אישרו את הדברים. יחד עם זאת, יתרות השורט (מכירה בחסר) על המניה צמחו עוד בשבוע החולף, לרמה של 1.62 מיליון מניות - תוספת של 65 אלף יחידות.

  • עוד באותו נושא:
  • סלקום
  • ubs

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully