וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישור עסקת בעלי עניין בתשואה 10: תרכוש נכסים מויצמן שירי ב-12.6 מיליון שקל

רותם סלע

1.5.2008 / 19:17

החברה במשא ומתן לעסקה בה תחכור 200 אלף דונם ברומניה



חברת הנדל"ן הבורסאית תשואה 10 תקצה מניות בתמורה לנכסים הנמצאים בבעלות אחד מבעלי השליטה בחברה, ח"כ הכנסת לשעבר ויצמן שירי. מטרת העסקה, חיזוק ההון העצמי של החברה. בדיווח החברה נמסר כי השווי המוערך של הנכסים הינו 12.6 מיליון שקל, וביצועה כפוף להסכמת הדירקטורים לתנאי הרכישה של החברה, שיקבעו לאחר ביצוע הערכת שווי.



כמו כן, הודיע החברה כי היא מצויה במשא ומתן מתקדם לעסקת ענק במהלכה תחכור 200 אלף דונם ברומניה, לתקופה של כ-20 שנה לצורכי גידולים חקלאיים. החברה מתעדת למצוא שותפים לעסקה ולהיוותר עם שליש מזכויות החכירה בקרקע.



במרץ שנה שעברה רכשו שירי ובן דודו, יונה שמש, את חברת השלד הבורסאי מאז הרכישה יצקו שירי ויונה לחברה מרכז מסחרי בבאר שבע ובניין משרדים בקרית שאול ירושלים שהיה בבעלותם, אך היו עסוקים בעיקר בקדחת קניית קרקעות ברומניה.



עם זאת, השוק לא התרשם ומאז הרכישה במרץ שנה שעברה צנחה מניית חברת הנדל"ן הקטנה ביותר מ-30%. לדברי שירי: "מחיר המניה אינו משקף את מצבה האמיתי של החברה", את מחירה הנמוך של המניה הוא תולה בבמחזורי המסחר הנמוכים, ובכך "שרוב הון המניות מוחזק על ידי בעלי עניין שאינם סוחרים במניה". ימים יגידו.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully