וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם משפטי בכיר: "מצבו של ראש הממשלה חמור - ספק אם יוכל להמשיך בתפקידו"

הארץ

2.5.2008 / 20:45

כך דיווח ערוץ1; מדובר בפרשת שוחד חדשה, שאינה קשורה לשלוש הפרשות הפליליות האחרות שבהן חשוד אולמרט



החקירה "הבהולה" הבוקר (שישי) של ראש הממשלה, אהוד אולמרט, עסקה בפרשת שוחד חדשה, שאינה קשורה לשלוש הפרשות הפליליות האחרות שבהן הוא חשוד. ערוץ 1 ציטט הערב גורם משפטי בכיר לפיו "אולמרט נמצא במצב חמור, וספק אם יוכל להמשיך לכהן בתפקידו".



המשטרה חקרה הבוקר באזהרה את ראש הממשלה, אהוד אולמרט, לאחר שביקשה לעשות זאת בבהילות ביום רביעי. עם זאת, לא ברורה סיבת החקירה, שנערכה במעון ראש הממשלה בירושלים במשך מעט למעלה משעה. המשטרה לא מסרה אם מדובר באחת משתי החקירות שבהן פורסם בעבר שאולמרט חשוד. הבוקר דווח גם כי ראש לשכתו, שולה זקן, נחקרה השבוע בפרשה. לאחר החקירה הגיעו החוקרים ללשכת היועץ המשפטי לממשלה מני מזוז לדיון על החקירה.



שלשום פנתה ללשכת אולמרט היחידה הארצית לחקירות הונאה ודרשה לחקור אותו בבהילות בתוך 48 שעות. זאת, לאחר שהחוקרים קיבלו אישור חריג לעריכת החקירה לאלתר מהיועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז. בהתאם לבקשת החוקרים, אולמרט פינה הבוקר שעה אחת בעבורם.

לשכת ראש הממשלה אישרה אמש שהמשטרה ביקשה לחקור את אולמרט במשך שעה, ומסרה שהוא ישתף פעולה עם החוקרים. "ראש הממשלה מתכוון לשתף פעולה באופן מלא עם גורמי אכיפת החוק, כפי שעשה גם בעבר. הוא משוכנע כי עם גילוי האמת במסגרת חקירת המשטרה יתפוגגו החשדות נגדו", מסרה הלשכה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully