וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת ה-B2B קומרס וואן מקצצת 1,300 משרות, כמחצית מכוח העבודה שלה

TheStreet.com

16.10.2001 / 9:31

בכוונת החברה לבצע ספין אוף לחטיבות ייעוץ שאינן קשורות לעסקים המרכזיים שלה; 600 עובדים יעזבו עם החטיבות שיפוצלו ו-700 עובדים יפוטרו

מאת ג'ו בוסקווין

חברת ה-B2B קומרס וואן הודיעה על קיצוץ של 1,300 משרות, כמחצית מכוח העבודה שלה, המונה 2,800 עובדים. לא כל העובדים יאבדו את משרתם: 600 מתוכם ימשיכו להחזיק בה, אך החטיבות המעסיקות אותם יפוצלו מהחברה, שכן הן "אינן קשורות ישירות למוצרי קומרס וואן".

600 המשרות לא יהוו יותר חלק מרשימת המשכורות של קומרס וואן. מוקדם יותר השנה ערכה חברת ה-B2B סבב פיטורים בקנה מידה קטן יותר.

בספטמבר 2000 רכשה קומרס וואן את חברת הייעוץ אפנט (AppNet), על כל 1,000 עובדיה, לקול זעקתם של המשקיעים, שדאגו לשולי הרווח של החברה. עסקי התוכנה, המבוססים על מכירות חוזרות ונשנות של קניין רוחני, נהנים על פי רוב משולי רווח גבוהים, בעוד שעסקי השירות צורכים כוח אדם רב ולכן שולי הרווח שלהם קטנים יותר.

דובר החברה, אנדרו מקרתי, אמר כי יבוצע ספין אוף לחברות ייעוץ קטנות שצורפו לקומרס וואן עקב רכישת אפנט, חברות שאינן בהכרח קשורות ישירות למוצר העיקרי של החברה. "מדובר בחברות ייעוץ קטנות ועצמאיות, שחוזרות לפעול בצורה בה פעלו לפני שאפנט רכשה אותן". מקרתי הוסיף כי הספין אוף אינו מהווה כניעה בפני המשקיעים הממורמרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully