וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוד עבדי וציון לוי פורשים מבלטר, גוט, אלוני - ומקימים משרד עצמאי

נורית רוט

4.5.2008 / 8:12

כך נודע ל-TheMarker; עבדי, שנבחר לפני שנה לצעיר המבטיח של הפירמה: היתה מחלוקת לגבי עתידנו במשרד

שותף נוסף במשרד החדש יהיה עו"ד יורם עברון (39), לשעבר ממשרד ברץ, בר-נתן ובעל משרד עצמאי מזה כחמש שנים. לוי, בעל ותק של 18 שנה, עסק בבלטר בתחום הליטיגציה וימשיך לרכז תחום זה גם במשרד החדש. עבדי, בעל ותק של 12 שנה, ירכז את התחום המסחרי, שבו התמחה בבלטר. עברון יהיה אחראי על תחום המקרקעין. המשרד החדש ימנה כשמונה עורכי דין, מתוכם שניים שסיימו זה עתה את ההתמחות ועבדו בצוותים של לוי ועבדי בבלטר.



"לאחר יותר מעשר שנים בבלטר אנחנו מרגישים שהבשלנו לצאת לדרך חדשה", אמר עבדי. "ההחלטה התקבלה ברגשות מעורבים. אף שהחזקנו גם בתפקידים ניהוליים, טבעי שבמשרד שבו יותר מ-20 שותפים יהיו השקפות עולם שונות, בעיקר בתחום הניהולי. בנוסף, היתה ראייה שונה לגבי העתיד שלנו במשרד".



עבדי מספר כי השותפות עם לוי נוצרה דרך עבודה משותפת על תביעות בבלטר. "נהפכנו גם לחברים", הוא אומר. "עברון הוא חבר ילדות שלי מכיתה א'. כנראה שחיכינו לזמן הנכון כדי להתחבר".



"אני לא חושב שבלטר ציפה לזה", ממשיך עבדי. "אבל כמו שבמהלך השנים הוא ידע לפרגן לנו, הוא עושה זאת גם כעת". אין מה להתפלא אם ההחלטה הפתיעה את ראשי המשרד: רק בשנה שעברה נבחר עבדי ל"צעיר המבטיח של הפירמה, שירכיב את הדור הבא של המשרד", בפרויקט שערך TheMarker . כשנשאל אז עבדי איפה יהיה בעוד עשר שנים, השיב: "במשרד, ואם לא אז במגזר העסקי". גם כיום הוא טוען כי "עד לפני ארבעה חודשים עוד לא חשבתי על זה, אבל יש תקופות בחיים שעוצרים וחושבים לאן פנינו מועדות".



עבדי אומר כי למרות מצב השוק וההיצע הרחב, הוא שלם עם ההחלטה לצאת לדרך עצמאית. "אנחנו חושבים שמי שטוב תמיד תהיה לו עבודה", הוא מסביר. "יש פרפרים בבטן, אבל אנחנו לא יודעים אם זה מהתרגשות או מחשש".



עו"ד משה בלטר מסר בתגובה: "אני מלווה בברכה את ציון ודודי ומקווה להצלחתם. היינו כמשפחה ואני מקווה שכך נישאר. במשרד גדול יש דעות שונות וכל אחד חופשי להגשים שאיפותיו, בין במשרד ובין מחוצה לו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully