וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקציב הפרסום של מירס תקשורת למגזר הערבי יטופל על ידי חברת הפרסום 'מגזרים'

עדי דברת

4.5.2008 / 9:55

התקציב מוערך בכ-2.5 מיליון שקלים



תקציב הפרסום של מירס תקשורת למגזר הערבי, המוערך בכ-2.5 מיליון שקלים, יטופל על ידי חברת הפרסום 'מגזרים' המתמחה בתקשורת שיווקית למגזר הרוסי, הערבי והחרדי.



לדברי חברת מירס תקשורת, נתח השוק שלה במגזר הערבי עומד על 4%, מתוכם 14% בתחום העסקי, והיא מתכוונת להגביר את הנוכחות שלה בפעילות מעל הקו ומתחת לקו בערים ויישובים מרכזיים כמו גם בפעילות בנקודות מכירה וממשק עם הלקוחות ברחוב. לצורך כך גייסה גם מנהלי מכירות דוברי ערבית והשיקה מוקדי שירות בערים מרכזיות של המגזר הערבי.



עוד נמסר ממירס כי מתוך רצון החברה למקסם את הפוטנציאל שלה במגזר הערבי התגבשה ההחלטה לבצע פעילות שיווקית ממוקדת לכוח הקנייה במגזר הערבי העומד על כ-20% מכלל האוכלוסייה.



חברת הפרסום מגזרים נמצאת בבעלות של יו"ר החברה רוני אריאלי (75%) ושל משרד הפרסום באומן בר ריבנאי (25%). כמנכ"ל החברה משמש דני פלד. את 2007 סיימה מגזרים עם היקף פרסום של כ-3.7 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום). בין לקוחות מגזרים ניתן למצוא את שטראוס, נטויז'ן-013 ברק, מוטורולה, הבנק הבינלאומי, קבוצת בסט ביי, רקיט בנקיזר, חוגלה קימברלי, ביטוח ישיר, ניאופרם, בנק איגוד, דפי זהב, אלדן, החברה המרכזית למשקאות ועוד.



תקציב הפרסום הכולל של מירס ב 2007 עמד על כ-2.5 מיליון דולר (מחירים ריאליים. הערכה לפי מחירי מחירון של יפעת בקרת פרסום).


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully