וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יי פי מורגן: המשבר לא יסתיים בקרוב

4.5.2008 / 12:31

מנכ"ל הבנק: אנחנו עוד לא סיימנו עם המשבר הנוכחי, וכך זה יהיה תקופה ארוכה". הוסיף כי אין זה מתפקידו של הבנק להמר לגבי העתיד

בנק ג'יי פי מורגן צ'ייס אינו צופה, כי המשבר הכלכלי בארה"ב יבוא לידי סיום בתקופה הקרובה, והוא צפוי לנקוט בגישה זהירה, כך אמר מנכ"ל הבנק, ג'יימס דיימון, לפי העיתון "וולט אם זונטג" הגרמני. "אנו יכולים רק לשער עד כמה עמוק וארוך יהיה באמת המיתון בארה"ב, וכיצד תפנית זו תשפיע על הבנקים", אמר דיימון, והוסיף: "אבל אנחנו עוד לא סיימנו עם המשבר הנוכחי, וכך זה יהיה תקופה ארוכה". דיימון הוסיף כי אין זה מתפקידו של הבנק להמר לגבי העתיד. "תארו לעצמכם שאנחנו נצטרך יום אחד לעמוד מול בעלי המניות בבנק ולהגיד 'אנחנו מצטערים, אבל המיתון בארה"ב הוא גרוע כל כך שאנחנו מרוששים'. אנחנו צריכים לוודא שזה לא יגיע לכדי כך." ג'יי פי מורגן אמר בחודש שעבר כי הוא מחפש לבצע רכישות של בנקים מקומיים. עם זאת, דיימון אמר לעיתון הגרמני, כי אין הוא מעוניין ברכישת חטיבת ההלוואות הגרמנית של בנק סיטי (לשעבר סיטיגרופ). "לדעתי בימים אלה רכישה כזו תהיה בזבוז זמן", אמר.

במארס הודיע ג'יי פי מורגן, כי הוא רוכש את בנק ההשקעות בר סטרנס, אשר היה בנק ההשקעות החמישי בגודלו בארה"ב והתמוטט. דיימון מקווה לסיים את הרכישה עד ל-30 ביוני, לפי הדיווח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully