וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסטלה מתחילה להיות רווחית

עדי דברת

4.5.2008 / 13:51

רשמה בשנת 2007 רווח חיובי של 7%. מחזיקה בנתח של 28% משוק הגלידות בישראל. שטראוס מובילה את השוק עם נתח של 50%

שנה ראשונה של רווח לגלידות נסטלה מאז הקמתה: סיימה את 2007 עם רווח חיובי של 7% ומחזור מכירות החברה עומד על כ-300 מיליון שקל בשנה, כך אמר היום יודי ליפמן, מנכ"ל גלידות נסטלה.

גלידות נסטלה הודיעה היום על השקת סדרות חדשות שיכללו כ-80 פריטים חדשים. בין היתר תשיק החברה סדרת גלידות משפחתיות חדשה תחת מותג העל "גלידות נסטלה". כמו כן, החברה תשיק מחדש את מותג הפרימיום NOKOUT ותרחיב את משפחת הנשנושים תחת המותג DIBS. את אריזות המוצרים החדשים עיצב המעצב ברוך נאה. לדברי יודי ליפמן, חברות רבות, כמו גם נסטלה, בוחרות להשקיע כספים רבים בעיצוב האריזות. ליפמן אמר היום כי 2007 היתה השנה הראשונה שגלידות נסטלה סיימה רווח חיובי של 7% מאז הקמתה. לדבריו, החברה ויתרה בכוונה על נתחי שוק בכדי להבריא. המעבר לרווחיות נובע, לדברי ליפמן, ממספר סיבות. בהן, כניסה לשוק החרדי עם הכשרת בד"צ, שהובילו לכך שנסטלה מחזיקה 25% מכלל שוק הגלידות החרדי, וכן שינוי תמהיל המוצרים: "נפטרנו מכל הסדרות של המוצרים בהם סבלנו מהפסדים כבדים. צימצמנו כ-28% מהמוצרים, במיוחד בגלידות הביתיות. בנוסף, ויתרנו על עשרות מוצרים".

ליפמן הוסיף כי גלידות נסטלה עברה את חברת מוצרי הצריכה יוניליוור והפכה להיות השחקן מספר אחד בעולם למרות שמשחקת בתחום הגלידות רק 12 שנה. סך כל מכירות הגלידות בישראל בשנת 2007 עמדו על כ-1.3 מיליארד שקל (שלגונים בודדים ומשפחתיות), כאשר שיעור הגידול השנתי הוא 20%. עולם הגלידות האישיות נושק ל-70% מסך כל עולם הגלידה. הצריכה לנפש בישראל היא 6.5 ליטר בשנה, לעומת ארה"ב, בה הצריכה לנפש היא 22 ליטר בשנה ובאירופה בין 9-14 ליטר לנפש בשנה. זאת, על פי נתוני סטורנקס 2007.

מנתונים שמסרה החברה, נתח השוק של נסטלה בגלידות, על פי נתוני נילסן וסטורנקסט, עומד על 28% כאשר נתח השוק של שטראוס עומד על יותר מ-50%. עוד נמסר מהחברה כי מחזור המכירות שלה עומד על כ-300 מיליון שקל בשנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully