וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

AMD תשיק מערכת שבבים חדשה למחשבים ניידים הצפויה להגדיל את זמן העבודה לכ-5 שעות

פז וייסמן

4.5.2008 / 15:27

החברה תפתח בקמפיין פרסומי של יותר ממליון שקל להשקת המערכת החדשה שתיקרא פומה

לדברי סוריה, מערכת הפומה תאפשר להגיע לזמני עבודה של חמש שעות רצופות במחשב הנייד. הפומה תהיה מבוססת על סדרת ה-780 שמיועדת לחשבים שולחניים, ותגיע במגוון קונפיגורציות עם מעבדי Phenom בעלי 3 או 4 ליבות.



ליצרנית השבבים AMD יש בישראל נתח שוק של 10% לערך, נתח שוק קטן יחסית לנתחי השוק שיש לחברה ברחבי העולם (בקנדה, לדוגמא, החברה מגיעה לנתח שוק של 38%). בכדי להעלות את המודעות למותג החברה מתכננת להשיק קמפיין פרסומי, שיצא לפועל בעת השקת מערכת הפומה. לדברי דניאל דניאל, מנכ"ל AMD ישראל הושקע בקמפיין סכום של יותר ממליון שקל בכדי לעורר מודעות למותג.



סוריה במסיבת העיתונאים: "לאחרונה הכרזנו על שלוש שבבים חדשים לשוק הסלולר, המטרה שלנו היא להתרחב למחשבי כף היד והסלולר. בעתיד כל המכשירים המבוססים על הטכנולוגיות של AMD Live יוכלו להעביר קבצים ולתקשר האחד עם השני באמצעות תוכנת ה-AMD Explorer".



סוריה הוסיף כי:"בטווח של שנה או שנתיים נראה אינטגרציה טובה יותר בין המעבד גרפי (GPU) ובין המעבד הראשי (CPU) ואף יצאו שבבים משולבים, שיכילו את מערכת העיבוד הגראפית על גבי אותה פרוסת סילוקון יחד עם המעבד הראשי. בעתיד הקרוב אני לא צופה כי נפתח מרכז פיתוח של AMD בישראל, אולם יש לנו קשר עם חברות סטארט-אפ בישראל, ואנו בוחנים טכנולוגיות משלימות".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully