וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסיה-אנליסטים חוזים שינוי לקראת אמצע החודש

TheMarker

4.5.2008 / 16:01

השאלה הנשאלת כיום בשוק האסיאתי איננה האם לקנות מניות במצב שביצועי השוק הם כל כך ירודים, אלא מהם המניות שעדיין זולות יחסית וכדאי לרכושן


מאז ה-21 באפריל, ה-Hang Seng צבר 6.1%, ה-Shanghai Composite Index זינק ב-18.5% וה-Nikkei עלה ב-5.1% והרשימה עוד ארוכה של מניות אסיאתיות בעליה.



למרות שקניה של ניירות ערך נתמכת בנפחים גבוהים ובעוד ישנם מעט עסקאות מכירה בחסר, מרבית האסטרטגים צופים מכירת אחזקות באמצע החודש.




אנדרו קלארק, סוחר ב- Societe Genreal בהונג קונג סבור:" ייתכן ואנו נראה בקרוב את המצב האמיתי של הכלכלה האסיאתית-לסין והונג קונג יש בעיות עם אינפלציה".



ההוכחות לכך שגם השוק האסיאתי נמצא במיתון- יש להסתכל על שתי החברות הגדולות בסין, China Mobile ו- China Life Insurance, שלמרות שהן בעלייה מתמדת, העלייה היא בשעורים מזעריים יחסית. לאחר עלייה של 14.5% בראשית אפריל, כמעט ולא הייתה עלייה משמעותית מאז.
במקביל, China Life Insurance עלה בתחילת אפריל ב-22% אך נפח המחזור של המניות לא עלה כמעט שבועיים.



אין זה רק בהונג קונג שצרכנים מראים פחות תאבון למניות הקשורות לסין. חברת Baidu.com צמחה ב-75% לאחרונה, אך ירדה חזרה כמעט לשלב של לפני הצמיחה המאסיבית.



כאשר השווקים האסייתים "איתנים" אך בפועל בלתי יציבים, השבוע הראשון של מאי צריך להיות הרגע שמתחילים ב"ניקיון אביב". הגיע הזמן להסיר מן מהמדפים תנופות מיותרות וליצור תיק מאוזן לעתיד יציב יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully