וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולל בונה תובעת 10 מיליון שקל מחברת ד. רוטשטיין

הילה רז

4.5.2008 / 17:08

טוענת כי רוטשטיין לא שילמה סכומים שהתחייבה לשלם לה לפי הסכם פשרה שנערך ביניהן. המחלוקת נוגעת לפרויקט הקריה האקדמית בנתניה

חברת סולל בונה תובעת 10 מיליון שקל מחברת ד.רוטשטיין, חברה לבנייה ונכסים, בטענה כי רוטשטיין לא שילמה סכומים שהתחייבה לשלם לסולל בונה לפי הסכם פשרה שנערך בין השתיים. המחלוקת בין חברות הבנייה נוגעת לפרויקט הקריה האקדמית בנתניה. בתביעה שהוגשה היום, ראשון, טוענת סולל בונה כי לפי הסכם פשרה שנחתם בין הצדדים ב-2005, התחייבה רוטשטיין לשלם לסולל בונה כ-7 מיליון שקל.

בנוסף לכך, לטענת התובעת, הנתבעת היתה אמורה לשחרר את הערבות שהעמידה סולל בונה לטובת הפרויקט בסך 600 אלף דולר. סולל בונה מציינת כי בנוגע להתחשבנות הסופית בין הצדדים, מתנהל הליך בוררות נפרד. עניינה של התביעה הנוכחית נוגע לגביית סכום הפשרה ומועד שחרורה של הערבות. לגרסת סולל בונה, השליטה בחברת רוטשטיין בניה ונכסים בשרון, המהווה חברת בת של רוטשטיין, הועברה בשרשור לצדדים שלישיים באמצעות סדרה של עסקות. עוד טוענת התובעת כי בעת חתימת ההסכם בינה לבין רוטשטיין, היו רוטשטיין חלק ממערך חברות הנשלט באופן בלעדי על יד משפחת גונצ'רובסקי.

סולל בונה מבהירה כי גילתה נכונות לבוא לקראת רוטשטיין בגלל היכרותה המוקדמת עם משפחת גונצ'רובסקי והאמון שנתנה בה.
לגרסת סולל בונה, הסכם הפשרה הבהיר כי מרגע שתועבר השליטה בחברה, מתבטל הרציונל שהנחה את אורך הרוח שגילתה התובעת כלפי רוטשטיין, והתגבשו הנסיבות בהסכם הפשרה המעמידות את סכום הפשרה והערבות לפירעון מיידי.
חברת סולל בונה מיוצגת על ידי עורכי הדין אלי כהן וערן וינר, ממשרד גורניצקי ושות'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully