וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכל נשאר במשפחה: ביטרמן הבן מייצג את לאומי בבתי משפט - ביטרמן האב הוא היועץ המשפטי של הבנק

שרון שפורר

4.5.2008 / 18:18

שי ביטרמן עובד במשרד עורכי הדין סולומון ליפשיץ

ביטרמן הבן עובד במשרד עורכי הדין יעקב סולומון ליפשיץ כ-7 שנים. בפרסום של המשרד, כפי שהוא מופיע באתר NFC, מתואר שי ביטרמן באופן הבא: השכלה - תואר בוגר במשפטים מאנגליה; תחומי עיסוק - דיני בנקאות, דיני חברות ומשפט מסחרי, הוצאה לפועל, חוזים, פשיטות רגל. בנוסף, מצורף תאור כללי של פעילותו של הבן, לפיו ביטרמן הצטרף למשרד בשנת 2000. המשרד מייצג את בנק לאומי לישראל ובנק ערבי ישראלי בייעוץ שוטף, בליטיגציה בבתי משפט (תביעות נגד לקוחות של הבנק ותביעות של לקוחות נגד הבנק), במימוש שעבודים על נכסי מקרקעין, בעריכת הסכמים להסדרת חובות לקוחות, בייצוג הבנק בהליכי פשיטת רגל, בניהול משא ומתן להסדרת חובות ועוד.



מבנק לאומי נמסר בתגובה: "בנק לאומי מפעיל כ-80 משרדי עו"ד חיצוניים, אשר פועלים עבורו במגוון גדול של תחומי עיסוק. העברת תיקים של הבנק לטיפול עו"ד חיצוניים נעשית מאז ומעולם אך ורק משיקולים ענייניים, בהתאם להתמחות המשרד ולמוניטין שלו".



"הבנק עובד עם משרד סלומון ליפשיץ, שהוא מהגדולים והותיקים באזור הצפון, כבר למעלה מ-50 שנה. ב-7 השנים האחרונות מעסיק המשרד בין עשרות עובדיו גם את בנו של ראש מערך הייעוץ המשפטי של לאומי. יש לציין כי ראש מערך הייעוץ המשפטי אינו מטפל באופן שוטף בהעברת תיקים לטיפול המשרד, ובנק לאומי אינו רואה כל בעיה בעניין זה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully