וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק לאומי אישר מכירת מניותיו ב-HOT לנטוויז'ן

דורון שלו

4.5.2008 / 18:53

החברה שבשליטת קונצרן אי.די.בי של נוחי דנקנר, תשלם ללאומי סכום של כ-480 מיליון שקלים תמורת 15% מהון המניות של חברת הכבלים

בנק לאומי הודיע היום (ראשון), כי חתם על הסכם עם נטוויז'ן, למכירת מניות HOT המוחזקות על ידו (כ-15% מההון המונפק והנפרע של HOT), תמורת סכום של כ-480 מיליון שקלים. העסקה נחתמה לאחר שדירקטוריון לאומי אישר את ההסכם שהוצג בפניו.

בעקבות העסקה הופך להיות נוחי דנקנר למתחרה משמעותי של חברת בזק, היות ובשליטת אי.די.בי כבר נמצאות חברת הסלולר סלקום וספקית האינטרנט נטוויז'ן ברק. בהנחה שהעסקה עם לאומי אכן תאושר על ידי הרגולטור, תוכל קבוצת התקשורת שברשות דנקנר לספק גם שירותי טלפוניה נייחת וכן שירותי טלוויזיה.

לפי ההסכם תושלם העסקה לא יאוחר מיום 15 באוגוסט 2008. בהתאם להסכם ישולמו שני שלישים מהתמורה במועד השלמת העסקה וכשליש נוסף ישולם, בתוספת ריבית, תוך 18 חודשים ממועד השלמת העסקה. להבטחת התשלום הדחוי ישועבדו לבנק כשליש מהמניות הנמכרות. כתוצאה מהעסקה צפוי לאומי להציג רווח הון נקי בסך של כ-45 מיליון שקלים (כ-30 מיליון שקלים בגין החלק הראשון של התמורה וכ-15 מיליון שקלים בגין החלק השני). העסקה כפופה לקבלת האישורים הנדרשים, לרבות אישור משרד התקשורת והמועצה לשידורי כבלים ולווין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully