וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרנסטק - המפתחת מערכות לניהול תנועה קרקעית של מטוסים ןכלי רכב - מנהלת מו"מ על מכירת חלק מפעילותה

גיא גרימלנד

5.5.2008 / 8:53

מקורבים טוענים כי המהלך כולל גם סבב פיטורים אך בטרנסטק מסרבים לאשר סאת



חברת הטכנולוגיה טרנסטק, המפתחת מערכות לניהול תנועה קרקעית של מטוסים וכלי רכב בשדות תעופה, מנהלת מו"מ על מכירת חלק מפעילותה - כך נודע ל-TheMarker.



עוד נודע, כי ייתכן שהחברה מבצעת סבב פיטורים במרכז שלה בהרצליה, שבו מועסקים כ-60 עובדים. גורם המעורה בפרטים, סיפר כי בימים האחרונים קיבלו חלק מעובדי החברה הודעות פיטורים, וכי משקיעים של החברה מעוניינים למכור את טרנסטק ואינם רוצים להמשיך ולהזרים לה כספים.



חגי כץ, מנכ"ל טרנסטק, הודה כי החברה אכן מנהלת מו"מ על מכירת חלק מפעילותה, אך סירב להגיב בסוגיית הפיטורים. גם המשקיעים בחברה סירבו להתייחס לנושא.



בטרנסטק מושקעת פורמולה ויז'ן, קרן ההון סיכון גיזה וקרן אקסל. כן מושקעת בחברה קרן הפרייבט אקוויטי 3i, שהודיעה לפני כמה שבועות כי היא פורשת מעסקי ההון סיכון והסטארט-אפ. לפי חברת המחקר IVC-ONLINE, טרנסטק גייסה עד היום כ-43 מיליון דולר מכלל משקיעיה.



טרנסטק פועלת בתחום שדות התעופה בשני מישורים: בתחום המסורתי, שבו היא מתחרה מול האניוול וסימנס, מפתחת החברה מערכות בקרה לתאורת מסלולי תעופה, המהוות גורם קריטי במסלולים בעיקר בשעות הלילה ובתנאי מזג אוויר קשים.



בתחום השני, היא מפתחת מערכות שליטה ובקרה לתנועת מטוסים על הקרקע, שמטרתה להחליף את מערכת המכ"ם הקיימת בשדות התעופה כיום. הכוונה לפיתוח מערכת שתותקן במטוסים, תקלוט אותות מהמכ"מים שמונחים בשדה ותחזיר להם אותות, כך שהאותות שיתקבלו יתורגמו לתמונה אחת רציפה של כל שדה התעופה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully