וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

27 מיליון שקל יוקרבו על מנגל העצמאות

דורון שלו

5.5.2008 / 10:12

עם ישראל יאכל ביום העצמאות כ-1,300 טון מוצרי בשר ועופות. מדובר בכ-13 מיליון מנות של המבורגר, קבב, סטייק, נקניקיות, עוף ועוד

עם ישראל יאכל ביום העצמאות כ-1,300 טון מוצרי בשר ועופות. מדובר בכ-13 מיליון מנות של המבורגר, קבב, סטייק, נקניקיות, עוף ועוד . מדובר בכ-13 מיליון מנות של המבורגר, קבב, סטייק, נקניקיות, עוף ועוד - בהיקף כספי כולל של כ-27 מיליוני שקלים. מהווה גידול של כ-10% - 15% לעומת יום העצמאות אשתקד. כך נמסר מהתאחדות התעשיינים בעקבות בדיקה בקרב יצרני הבשר לקראת "חגיגת המנגלים". יצרני הבשר בהתאחדות התעשיינים מדווחים, כי מחירו הממוצע של ק"ג בשר מעובד עומד כיום על כ-22 שקל, עלייה של כ-10% בהשוואה ליום העצמאות אשתקד.

מהבדיקה של התאחדות התעשיינים עולה, כי החודש של יום העצמאות ול"ג בעומר הוא חודש שיא במכירות המוצרים הללו ונמכרת בו כמות כפולה בהשוואה לחודש ממוצע. התפתחות "תרבות המנגלים", טוענים יצרני הבש , מביאה את המפעלים לפתח מוצרים נוספים שיתאימו לדרך שימוש זו.
בהתאחדות מדגישים, כי בתחום מוצרי הבשר המעובד והבשר הגולמי ניכרת מודעות הולכת וגוברת למקור הבשר, לאיכותו, ולרמת ההקפדה בתהליך ייצורי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully