וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פועלים סהר: אלרוב תציג הפסד חשבונאי של 200 מיליון שקל כתוצאה מירידה במניית לאומי ומהחשיפה לדולר

נתן שבע

5.5.2008 / 10:40

אלרוב נדלן תרשום הפסדים של 74 מיליון שקל

בעקבות החשש מלחץ על המניה בטווח הקצר - מורידים בבית ההשקעות את המלצתם לאלרוב ישראל ל"החזק", למרות "השוווי הכלכלי שגבוה משווי הקבוצה". את מחיר היעד מורידים בפועלים סהר ל-159 שקל - גבוה ב-91% ממחירה של המניה כיום בשוק. ההמלצה על אלרוב נדל"ן נותרה על "קנייה" ומחיר היעד הופחת ל-94 שקל - 104% מעל שווי המניה בשוק.

מרבית תיק ניירות הערך של אלרוב - שעומד על כ-850 מיליון שקל (נכון לסוף השנה שעברה) - מורכב ממניית לאומי ולכן תיאלץ החברה לרשום ירידת ערך של 136 מיליון שקל. עם זאת, מה-1 באפריל עד ה-1 במאי המניה תיקנה ב-9%. כך שהחברה עשויה לרשום רווח של כ-65 מיליון שקל - בהנחה שעד סוף הרבעון השני מניית לאומי תהייה דומה למחירה היום. לחברה נוצר גם הפסד מעסקות עתידיות בניכוי התחייבויות דולריות בסך של 56 מיליון שקל שיירשם כהפסד ברבעון הראשון של 2008.



גם באלרוב נדל"ן הסיפור דומה. החברה צפויה לרשום הפסד מפוזיציות בדולר בהיקף של 56 מיליון שקל וירידה בתיק ערך ניירות ערך של 18 מיליון שקל - הפסדים שירשמו כהוצאות מימון. אלרוב צפויה לרשום רווח של 150 מיליון שקל לפני מס, כתוצאה ממכירת המגרש באחד העם בתל אביב עד סוף הרבעון השני של השנה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully