וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נייס: תוספות השכר יידחו בשלושה חודשים

שרית מנחם

5.5.2008 / 11:10

כך הודיע לעובדים מנכ"ל החברה, במכתב פנימי ששלח. "המשבר הכלכלי בארה"ב והשפעותיו דורשים ניהול קפדני של הוצאות הארגון"

לפני פחות מחודש ניסה חיים שני, מנכ"ל נייס, להרגיע את המשקיעים שהפילו את המניה בכ-30% מאז אוקטובר 2007. שני חזר והזכיר למשקיעים כי המוצרים והטכנולוגיות של נייס מגוונים ואינם תלויים בשוק ספציפי, וציין גם את צבר ההזמנות הגדול של החברה.

למרות הצמיחה של נייס והעובדה כי בחברה בטוחים שיצליחו לעמוד בתחזיות ל-2008, מסתבר כי הנתונים הכלכליים והדולר החבוט דורשים מהחברה התנהלות מתאימה. במכתב פנימי ששלח לעובדי נייס לפני כמה שבועות, הודיע שני לעובדיו כי על רקע ההתפתחויות האחרונות בכלכלה הגלובלית, יידחו תוספות השכר לעובדים בכמה חודשים - כך נודע ל-TheMarker.


"בחודשים האחרונים אנו עדים לשינויים פיננסיים משמעותיים המתרחשים ברחבי העולם. המשבר הכלכלי בארה"ב והשפעותיו על פרמטרים פיננסיים דורשים מאתנו ניהול קפדני ואחראי של הוצאות הארגון", כתב שני לעובדיו. "לצד זאת, איננו יכולים להתעלם מהשפעות המצב הכלכלי העולמי בעיקר על ירידת שער החליפין של הדולר האמריקאי מול השקל הישראלי, הגורמת לגידול בהוצאות בישראל. לכך יש להוסיף גם את ירידת שערי הריבית על ההשקעות. פרמטרים פיננסיים אלו שנפגעו מחייבים אותנו להעריך מחדש את בסיס ההוצאות שלנו ולנקוט כמה צעדים". בין הצעדים שמציין שני - סמנכ"לים בחברה "ייקחו אחריות אישית" ושכרם לא יעודכן ב-2008.

"זאת כדי לתת דוגמה אישית בסיטואציה פיננסית זו, ולקחת אחריות לתוצאות העסקיות של הארגון, לחוסנו ולהצלחתו. כדי להיות מסוגלים לתגמל אתכם ועם זאת לעמוד במסגרת התקציב, החלטנו לעדכן את השכר כמתוכנן, אך לדחות את תאריך מתן תוספות שכר אלו בשלושה חודשים בישראל (חודש יולי במקום חודש אפריל). אני מבין שהדבר יכול לעורר אכזבה, אך אני סמוך ובטוח כי תבינו שאנו פועלים מתוך שיקול דעת עמוק ורגיש לסיטואציה זו", סיכם שני.

בנייס בחרו לא להגיב לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully