וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחצה קו מיליארד הודעות SMS ביום בעולם

ערן גבאי

16.10.2001 / 14:13

איגוד ה-GSM העלה את התחזית למספר הודעות הטקסט השנתי ל-250 מיליארד; איל רשף: השוק הישראלי עדיין בחיתוליו

מספר הודעות הטקסט שנשלחות למכשירי טלפון סלולריים בעולם מדי יום חצה את קו המיליארד, כך הודיעה קבוצת המפעילים הסלולריים. לדברי הקבוצה, הדרישה לשימוש בשירות ממשיכה לגדול מחודש לחודש.

איגוד ה-GSM, הכולל את חברות האלחוט העולמיות, ובכללן גם את הגדולה ביותר - וודאפון, העלה את תחזיתו באשר למספר הודעות הטקסט השנתי שיישלח מ-200 מיליארד ל-250 מיליארד הודעות.

עיקר הודעות ה-SMS נשלח בין מכשירי סלולר. עם זאת, נרשם גידול במספר ההודעות הנשלחות ממחשבים. ההכנסות מהודעות SMS צפויות, על סמך קבוצת המחקר Ovum, להסתכם ב-18.9 מיליארד דולר ב-2001.

איל רשף, סמנכ"ל שיווק בתדליס וראש צוות הסברה ב-IMIF, מציין כי השוק הישראלי עדיין בחיתוליו והוא צפוי להמשיך ולצמוח. שוק המכשירים, לדבריו, החל לתמוך בכלים ובאיקונים שיהפכו את השימוש של הלקוח לפשוט וידידותי עוד יותר.

לדברי רשף, המגמות בתחום הן שילוב של אפליקציית ההודעות המיידיות גם לשימושי טלמטריה ול-MSMS (הודעות מולטימדיה) המכילות קבצים רחבי פס. באירופה פועל ומצליח גם שוק ה-SMS Marketing.

עוד מציין רשף כי חברות שהתבססו על WAP ביצעו המרה התומכת ב-SMS, וכיום אלה הן החברות המצליחות. הדגש של כל המפעילות הסלולריות הוא על הגדלת ה-ARPU, ולכן קיים לחץ לא קטן על שוק ה-SMS והוא נדרש ליצירתיות, מציין רשף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully