וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטל היא החברה שהכי טוב לעבוד בה

עידו סולומון

5.5.2008 / 12:06

כך עולה מדירוג BDI ו-TheMarker. למקום השני הגיעה חברת החשמל שהובילה את הדירוג בשנים האחרונות. חברת פרטנר במקום השלישי

אינטל הדיחה את חברת החשמל מהמקום הראשון ברשימת החברות שהכי טוב לעבוד בהן על פי דירוג BDI ו-TheMarker - כך נחשף לפני שעה קלה בכנס "החברות שהכי טוב לעבוד בהן 2008", בהרצליה. למקום השני הגיעה חברת החשמל לישראל שהובילה את הדירוג בשנים האחרונות, ואילו למקום השלישי הגיעה חברת התקשורת פרטנר. מהסקר עולה עוד כי הפרמטר החשוב ביותר לעובד הישראלי בבחירת מקום העבודה הוא השכר. זאת בניגוד לסקר שנערך בשנה שעברה, אז ניצבה בראש סדר העדיפות של העובדים יציבות החברה בה הם מועסקים.

סלקום טיפסה למקום הרביעי לאחר שבשנה שעברה הסתפקה רק במקום השביעי. בזק ירדה מהמקום השלישי בדירוג 2007, למקום החמישי השנה. בנק הפועלים צנחה מהמקום החמישי לשמיני. בנק לאומי דורג במקום התשיעי, ופלאפון דורגה במקום העשירי. שתי החברות שומרות על מיקומן בדירוג מהשנה הקודמת. כניסה חדשה נרשמה לשופרסל שדורגה במקום החמישים בדירוג השנתי.

בראיון בגיליון מאי של מגזין TheMarker, בו מתפרסם סקר "מקומות העבודה הטובים בישראל", אומרת מנכ"לית אינטל מקסין פסברג: "כשאני מראיינת מועמדים לתפקיד ושואלת מדוע הם פונים אלינו, מה מניע אותם להיענות למודעות הדרושים שלנו, הם מציינים את נושא ההתפתחות האישית והאמונה שלהם שאינטל תעזור להם בכך. במקומות עבודה רבים זה לוקה בחסר. לא ברור לי למה, הרי העובד הוא הנכס הכי יקר של הארגון. משקיעים בו הון עתק ומכשירים אותו לתפקיד, ובסוף הוא הולך לאיבוד? זה לא הגיוני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully