וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל מקינזי - יונתן קולודני: "בעתיד הקרוב צפוי מחסור ענק של מנהלים טובים"

אורן מג'ר

5.5.2008 / 13:12

"ככל שמורכבות התפקיד עולה גוברת תרומת העובד המצטיין"; כך עולה מסקר של מגזין TheMarker



"איש מכירות מצטיין תורם שני שליש יותר מאיש מכירות רגיל. רופא מצטיין תורם יותר מכפול ממקבילו שאינו מצטיין. ככל שרמת המורכבות של התפקיד עולה כך גוברת תרומתו של העובד המצטיין". כך עולה מסקר שערכה מקינזי בקרב מנהלים בכירים ב-14 מדינות ו-12 תעשיות שונות בעולם. הסקר הוצג על ידי מנכ"ל מקינזי, יונתן קולודני. הסקר הוצג בכנס החברות שהכי טוב לעבוד בהן, שמקיימים מגזין TheMarker ו-BDI Coface.



"בשנים האחרונות החריפה המלחמה בין החברות על העובדים המוכשרים ביותר. על פי התחזיות, צפוי מחסור ענק של מנהלים טובים בעתיד הקרוב. הסיבות לכך הן צמצום בכשרונות זמינים - כתוצאה למשל מצמצום בילודה - העתקת המרכזים הכלכליים בעולם ועליית כוחם של עובדים בתחומי מידע", אמר קולודני. "הדרך להתמודדות היא ניהול אסטרטגי של הכישרונות בארגון", הוסיף.



עוד מעלה הסקר כי ברוב החברות אין אסטרטגיה ברורה לניהול כישרונות: מנהלים בשטח מבלים רק שביעית מזמנם בבחינת ביצועי העובדים שלהם, מישוב העובדים והדרכתם.



כיצד מטפחים אסטרטגיה לניהול כשרונות? קולודני מסביר כי אסטרטגיה כזו צריכה לעסוק בשאלות הבאות: השגת הכשרונות, שיבוץ הכשרונות, פיתוחם, בחינתם וההכרה בהם. "בארגונים מובילים בעולם מנכ"לים מקדישים כ-30% מזמנם לפעילות הקשורה ישירות לניהול הכשרונות", חתם קולודני.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully