וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הסטארט אפ הישראלית - פריים סנס - השלימה סבב גיוס שני בסך 20.4 מיליון דולר

פז וייסמן

5.5.2008 / 14:13

מאז הקמתה גייסה החברה 29.4 מליון דולר



חברת פריים סנס (Prime Sense), השלימה סבב גיוס שני בהיקף של 20.4 מיליון דולר בהובלת קרן הון הסיכון קיינן האמריקאית. הקרן הצטרפה לקרנות ג'מיני וג'נסיס פרטנרס, שהשקיעו בחברה בסבב הגיוס הראשון. פריים סנס היא חברה המפתחת טכנולוגיה למכשירי צריכה אלקטרוניים, המאפשרת לקלוט תלת מימד בזמן אמת ולהבין את המרחב בו הם פועלים. הטכנולוגיה מאפשרת הפעלה פשוטה של מכשירים ושירותים אלקטרוניים כמו קונסולות משחקים, תקשורת וידיאו וכלי שליטה בדומה לעכבר ומקלדת.



פריים סנס נוסדה בסוף 2005 על ידי צוות יזמים בהובלת אביעד מייזלס נשיא החברה, אלכס שפונט, דמיטרי רייס, אופיר שרון וטמיר ברלינד. מאז הקמתה גייסה החברה סכום של 29.4 מליון דולר. ההון שגוייס בסבב הנוכחי יאפשר לחברה לעבור משלב המחקר והפיתוח לשלב המכירות.



ינון ברכה, מנכ"ל החברה: "אנחנו פועלים ב-3 תחומים עיקריים: גיימינג, אולפן וירטואלי, ושליטה על מכשירים בנוסף לעכבר ומקלדת. הגיוס נובע מצורך לכלי שליטה וממשקים למוצרי צריכה אלקטרוניים. הצורך נוצר הודות להצלחה של Wii והאייפו. לפיכך עלה הצורך בחדשנות בתחום ממשק המשתמש. אנחנו הדור הבא של ה-Wii, הטכנולוגיה שלנו תאפשר לאדם לא להחזיק דבר בכדי לזהות תנועה".



ברכה מציין, כי יש לחברה שיתוף פעולה עם חברה גדולה מאוד להוצאת מוצרים בשנה הקרובה. בתחום הראיה התלת מיימדית פועלות מספר רב של חברות. מייזלס מרחיב ומוסיף כי:" יש לנו הרבה מתחרים כמו: קנסטה ו-3DV Systems, שעובדות על טכנולוגיית סטראוסקופיה, המנתחת את האור החוזר מעצמים ע"י פלאשים, אולם טכנולוגיות אלו יקרות מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully