וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעריב תפטר יותר מ-200 עובדים עד סוף 2008

יעל ולצר

5.5.2008 / 16:50

מדובר ביותר מ-10% מעובדי הקבוצה. כך עולה מהודעת בורסה שפירסמה החברה. מעריב מעריכה כי תגיע לאיזון תפעולי במהלך 2009

קבוצת מעריב תפטר מאות עובדים - למעלה מ-10% מכוח האדם - עד סוף 2008. כך עולה מהודעת בורסה שפירסמה היום החברה. במעריב מועסקים כיום כ-2,700 עובדים, מהם כ-1,000 קבועים.

על פי ההודעה, מזה מספר חודשים ננקטות בחברת מעריב הוצאת מודיעין בע"מ מספר פעולות שמיועדות להגדלת הכנסות החברה ולהקטנת הוצאותיה. החברה הודיעה על התחייבותה לשפר ולבדל את העיתון, לשפר את מעמדו מול המפרסמים, לאחד מערכות עיתונאיות ותפעוליות של העיתונים והמדיה, ולהגיע להסכמים עם הבנקים באשר להעמדת אשראי לקבוצת החברה.

בהודעה המיוחדת נמסר כי ב-30 באפריל הגיעה חברת מעריב-הוצאת מודיעין בע"מ להסכמות עם בנק הפועלים, שהוא המממן העיקרי של קבוצת החברה. בין היתר, הוקטן החוב של הוצאת מודיעין כלפי הבנק בכ-30 מיליון שקל. בהודעה כתוב, כי "ניתנו בטחונות נוספים לטובת הבנק על ידי הוצאת מודיעין, וניתנה התחייבות לא לשעבד נכסים ללא אישור הבנק, למעט שיעבודים שהוחרגו מראש". החברה התחייבה להגיש לבנק עד ל-30 ביוני תוכנית עיסקית לשנים 2010-2009, שתהיה מקובלת על הבנק. הוצאת מודיעין תחתום לטובת הבנק על כתב התחייבות לשמירה על יחסים פיננסיים מעודכנים.

החברה מעריכה בהודעתה כי תגיע לאיזון תפעולי במהלך 2009. זאת לאחר סבב מינויים שערכה גם בעיתון וגם באתר האינטרנט. מ"מעריב" סירבו להגיב לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully