וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כצפוי: קבוצת הכדורגל הפועל רמת גן נשארת זמנית במכתש

גיא ליברמן

5.5.2008 / 17:36

בית המשפט נענה לבקשת הקבוצה לצו ארעי וזמני לעיכוב פינויה ממגרש הכדורגל

מאת גיא ליברמן



אוהדי קבוצת הכדורגל הפועל רמת גן יכולים להירגע: הקבוצה תמשיך, נכון לעכשיו, לקיים את משחקיה הביתיים במגרשם הביתי, הלוא הוא "המכתש" בגבעתיים. שלשום הייתה אמורה הקבוצה להתפנות מהמגרש לפי החלטת בית משפט השלום בתל אביב, אלא שבית המשפט המחוזי קיבל את הבקשה לעיכוב ביצוע שהגישה הקבוצה.



לפני כ-10 שנים מכרה חברת "עמלנו", חברה המרכזת את נכסי הפועל רמת גן לחברת גני דולינגר בע"מ", של הקבלן אבירם דולינגר. זה תכנן להקים במקום מאות יח"ד אך נתקל בבעיות משפטיות מורכבות. מאז חבר דולינגר לחברת יורוקום נדל"ן שבשליטת משפחות אלוביץ', כאשר לפני כשנה וחצי חתמה יורוקום נדל"ן יחד עם חברת אביב אוסיף, שבשליטת ארקדי גאידמק על עסקת קומבינציה למקרקעין של מגרש הכדורגל לפיה במקום יבנו 165 יח"ד בשני מגדלים בני 17 ו-24 קומות, בשווי לפי שווי של 70 מיליון דולר.



בבקשה לעיכוב הפינוי שהוגשה בשם הקבוצה על ידי עו"ד רנן גרשט ממשרד עורכי הדין י.שגב ושות', נטען כי :"עם ביצוע הפינוי יהרס האיצטדיון ולא ניתן יהיה לעשות בו שימוש לאימונים לקבוצת הבוגרים ולעשרת קבוצות הנוער . כמו כן תחוסל יכולת הקיום של קבוצת הכדורגל וכל השקעות העתק שבוצעו הן באיצטדיון והן בקבוצה ירדו לטימיון וימחקו כלא היו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully