וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיננסיטק, שבשליטת מישור החוף, מנהלת מגעים לרכישת השליטה בחברת ד.י.ג הבורסאית

גולן פרידנפלד

16.10.2001 / 15:04

ד.י.ג סיימה את המחצית הראשונה עם מחזור של 7 מיליון שקל, המשקף ירידה של 33% לעומת התקופה המקבילה; בקופת החברה - 28 מיליון שקל

חברת פיננסיטק , שהשליטה בה נרכשה החודש על ידי חברת מישור החוף , הודיעה היום כי בכוונתה לרכוש את השליטה בחברת ד.י.ג מוצרי חשמל הבורסאית. בעלי המניות בד.י.ג, המחזיקים ב-79% מהון המניות של החברה, מנהלים בימים אלה מו"מ למכירת השליטה בחברה, שהציגה במחצית השנה הראשונה הפסד נקי של כ-1.5 מיליון שקל, לעומת הפסד של 80 אלף שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

ד.י.ג עוסקת בייצור ויבוא של מוצרי חשמל ותאורה לבית, המיועדים בעיקר לרמות המחירים הבינוניות. מחזור המכירות של ד.י.ג במחצית השנה הראשונה ירד ב-33% והסתכם ב-7 מיליון שקל. קופת המזומנים של ד.י.ג מכילה כ-28 מיליון שקל וכמו תמיד, במקרה של רכישת שליטה, מהווה תמריץ אמיתי לרוכשים.

ההערכות הן כי מדובר בעסקה המייחסת לד.י.ג שווי של 38 מיליון שקל, לעומת שווי השוק שלה המסתכם ב-27 מיליון שקל.

מישור החוף, הנשלטת על ידי משפחות יונה וברזאני, רכשה החודש 51% ממניות פיננסיטק תמורת 9.1 מיליון שקל מחברת הכשרת היישוב ביטוח.

בנוסף, הכשרת הישוב ביטוח התחייבה לרכוש מפיננסיטק את כל השקעותיה בחברות טכנולוגיות, כך שבפועל רכשה מישור החוף שלד בורסאי בעל קופת מזומנים בהיקף של כ-10 מיליון שקל. ככל הנראה, מישור החוף מתכוונת להשתמש בפיננסיטק לשם ביצוע השקעות שונות בתחומי הנדל"ן והפיננסים. כמו כן, ככל הידוע, הסכום שתשלם הכשרת הישוב לפיננסיטק עבור החזקותיה בחברות סטראט אפ מסתכם בכ-2 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully