וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נס טכנולוגיות: ההכנסות עלו ב-27% ל-159.7 מיליון ברבעון הראשון; הרווח הנקי עלה בכ-21%

רותם סלע

5.5.2008 / 19:05

החברה מדווחת על הכפלת ההכנסות באירופה ל-50 מיליון דולר

חלק גדול מהשיפור המכירות ברבעון האחרון נובע מהכפלת סעיף המכירות בשוק האירופי מ-25 מיליון דולר ל-50.2 מיליון דולר.



עופר שגב, סמנכ"ל הכספים של נס מציין כי בניכוי ירידת הדולר מול היורו מדובר בעלייה של כ-24% בלבד.



לעומת הרווח הנקי עלה הרווח התפעולי ב-49%, שגב מציין כי הסיבה להפרש בין הזינוק ברווח התפעולי והעלייה הצנועה יותר ברווח הנקי נובע מעלייה בהוצאות המימון ל-1.4 מיליון דולר.



ברבעון הקודם, קודם למסע הרכישות של החברה באירופה נהנתה נס מהכנסות מימון של 0.39 מיליון דולר. כתוצאה מהרכישות עלו בין השאר החובות ארוכי הטווח במאזן החברה מ-47 ל-72 מיליון דולר.



תזרים המזומנים התפעולי ברבעון הראשון הסתכם ב-1.9 מיליון דולר, לאחר תשלום של 9.5 מיליון דולר לחברת הראל ביטוח. התשלום ניתן בגין פסק בוררות בפרשה בא הפסיקה הראל ביטוח את החוזה של נס להקמת מערך מחשוב בהראל בעקבות אי עמידה של נס בתנאי החוזה.



מניית נס ירדה מתחילת 2008 בכ-3.5%, ממחיר של 9.05 דולרים למניה למחיר של 9.2 דולרים. במסחר בוול סטריט נסחרת כעת החברה בעליות שערים קלות.



במקביל לפרסום הדו"חות מעלה נס את תחזית ההכנסות לטווח שבין 660 ל-680 מיליון דולר, לעומת תחזיות אנליסטים שמרניות יותר הצופות כי רווח של 644 מיליון דולר. את השינוי בתחזיותיה מסבירה נס בחולשת הדולר ובעוצמתו של השקל, מאחר והכנסותיה של החברה מתורגמות לדולרים לצורך הדיווח.



"סיימנו רבעון ראשון מוצלח ועל פי הציפיות שלנו. סגרנו מספר עסקות אסטרטגיות ומהותיות". מסכם שכי גרליץ, נשיא ומנכ"ל נס טכנולוגיות, "שיפור ברווחיות בישראל ושיא ברווח התפעולי בנס אירופה הנובע מצמיחה אורגנית חזקה הם הגורמים העיקריים לתוצאות הטובות. אנו ממשיכים להיות אופטימיים לגבי העתיד, בהסתמך על צבר ההזמנות הגדול שלנו ועל הזדמנויות המכירה שלפנינו".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully