וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות עלייה של 86% בהכנסות ל-26.3 מ' ד' - עלייה חדה בהוצאות התפעול שחקה את הרווח הנקי של מגל

שמואל שוסטר

5.5.2008 / 20:33

החברה רשמה הפסד נקי של 236 אלף דולר או 2 סנטים למניה

הרווח הגולמי הסתכם ב-9.7 מיליון דולר - עלייה של 52% מהרבעון הקודם אז הסתכם הרווח הגולמי ב-6.3 מיליון דולר. עם זאת נרשמה ירידה חדה ברווחיות הגולמית שהסתכמה ב-36.8% מההכנסות לעומת 54.8% מההכנסות ברבעון המקביל אשתקד.



עלייה חדה נרשמה בהוצאות התפעול שקפצו ל-8.4 מיליון דולר בהשוואה להוצאות תפעול של 5.5 מיליון דולר ברבעון המקביל ב-2007. לדברי החברה אחת הסיבות לגידול החד נובע מהוצאות בגין פחת הקשורים לנכסים לחטיבה האירופית שנרכשה זה מכבר. בנוסף הוסיפו בחברה כי הירידות בשער הדולר גרמו לחברה נזקים בהיקף של כ-600 אלף דולר ברבעון.



בשורה התחתונה רשמה החברה הפסד נקי של 236 אלף דולר או 2 סנט למניה. לעונת רווח של 300 אלף דולר או 3 סנטים למניה ברבעון המקביל אשתקד.



לדברי יזהר דקל מנכ"ל החברה: "פעם נוספת הצגנו גידול חד בהכנסות הרבעוניות, גידול זה עומד בקו אחד עם האסטרטגיה שלנו לטווח הארוך שכוללת רכישה של חברות ופעילויות שמשלימות אותנו. אנו מצפים להמשך המגמה הזו ברבעונים הקרובים".



דקל הוסיף כי "למרות הגידול החד בהוצאות השורה התחתונה מכמה גורמים וביניהם, הירידה בשער הדולר, מספר הוצאות חד פעמיות ושינוי בהרכב ההכנסות שלנו. במבט לעתיד אנו מצפים להמשיך ולייצר גידול בקו אחד עם התוכנית שלנו לטווח ארוך ואנו מאמינים שהתוצאות שלנו ישקפו בצורה טובה יותר את הגידול ברבעונים הקרובים".



בעקבות פרסום הדו"חות מוסיפה מניית החברה 1.8% לערכה ונסחרת כעת במחיר של 6.35 דולרים למניה, המשקף לחברה שווי של 66 מיליון דולר. למרות הירידות החדות בשווקים, בעקבות משבר האשראי העולמי נסחרת המניה ללא שינוי ממחירה בתחילת השנה


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully