וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: מניות האינטרנט והברוקרים המקוונים מובילות את העליות בנאסד"ק

דפנה מאור

16.10.2001 / 16:12

סיסקו עולה ב-2.3% בעקבות תחזיות לצמיחה במכירות; אינטל ו-AOL עולות לקראת פרסום דו"חות; צ'רלס שוואב עולה ב-5.5%; אמזון עולה ב-6.5%; יאהו עולה ב-2.1%

מניות הטכנולוגיה בוול סטריט רושמות עליות שערים על רקע שבוע שיא של עונת הדו"חות. למרות נתונים שהראו המשך ירידה בפעילות הייצור בארה"ב, מפגינים המשקיעים אופטימיות. מדד מניות האינטרנט של גולדמן סאקס (GIN) עולה ב-3.3%.

נתוני מקרו: נתונים מצטברים מצביעים על המשך המיתון הכלכלי בארה"ב. התפוקה התעשייתית בארה"ב רשמה בספטמבר ירידה של 1%, לעומת תחזיות לירידה של 0.7%. באוגוסט נרשמה ירידה של 0.7% בנתון זה. שיעור ניצול כושר הייצור בארה"ב היה קרוב לתחזיות - 75.5%, לעומת 76.4% באוגוסט.

מניות האינטרנט והברוקרים המקוונים עושות חיל. אמזון עולה ב-6.5%; יאהו ממשיכה במומנטום החיובי ועולה ב-2.1%. AOL-טיים וורנר עולה ב-1.8% לקראת פרסום דו"חותיה מחר.

אינסטינט (סימול INET), מערכת המסחר המקוונת הגדולה בעולם, מזנקת ב-8.4% לאחר שדיווחה על נפילה של 36% ברווח הרבעוני. הכנסותיה של החברה נפגעו מסגירת השוק בעקבות התקפת הטרור על ארה"ב, והירידה בפעילות בשוק ההון. לאחר שפירסמה אזהרת רווח לרבעון השלישי בעקבות התקפת הטרור, עלתה החברה על התחזיות בסנט אחד למניה.

צ'רלס שוואב (סימול SCH), ברוקר הדיסקאונט והאינטרנט הגדול בארה"ב, הודיע היום כי רווחי הרבעון השלישי רשמו ירידה של 51%. הירידה נרשמה לאחר שהמשקיעים נמנעו ממסחר במניות לנוכח נפילת השווקים ואי הוודאות הכלכלית, אך הברוקר הצליח לעלות על התחזיות בסנט אחד. מנייתו עולה ב-5.5%.

סיסקו עולה ב-2.3% לאחר שהודיעה כי היא צופה צמיחה דו-ספרתית במכירות במזרח אירופה, במזרח התיכון ובאפריקה. נייג'ל פינק, מנהל הפיתוח העסקי באזורים אלו, אמר גם כי סיסקו מעוניינת לבצע רכישות בשווקים הללו. הוא ציין כי מוקדם מדי להעריך האם ניזוקו עסקיה של סיסקו במזרח התיכון בשל מתקפת הטרור על ארה"ב וההתקפות הצבאיות על אפגניסטן.

AT&T ובריטיש טלקום הכריזו סוף סוף על פירוק מיזם התקשורת קונסרט. החברות יסגרו את המיזם אשר עלה להן בהפסדים כבדים, וירשמו מחיקות של מיליארדי דולרים כנגדו. בריטיש טלקום תרשום הפרשה של 1.74 מיליארד דולר כנגד ירידת ערכם של נכסיה במיזם. AT&T תרשום הפרשה של 5.3 מיליארד דולר. מניית AT&T יורדת ב-2.3%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully