וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי השותפים של דה נירו במלון נובו?

עירית רוזנבלום

6.5.2008 / 8:57

עדי שטראוס, עירית קופלר ודני רובינשטיין הם היזמים של מלון נובו - מותג בבעלות רוברט דה נירו - שעתיד להיבנות מעל קניון ארנה שבהרצליה

עדי שטראוס, עירית קופלר ודני רובינשטיין, נינה של הלנה רובינשטיין, הם היזמים של מלון נובו שעתיד להיבנות מעל קניון ארנה שבהרצליה - כך נודע ל-TheMarker; חברת מרינה הנמצאת בבעלות השלושה, השלימה בפברואר 2008 את רכישת הזכויות במלון והפכה לבעלים של "נובו הוטל ורזידנס" בישראל. חברת הבנייה תדהר, הנמצאת בשליטת גיל גבע, תקים את המלון.

עוד נודע כי ההשקה העולמית של מותג מלונות נובו (Nobu), הנמצא בבעלות השחקן רוברט דה נירו ושותפיו, תתקיים ב-15 במאי בלונדון. המלונות הראשונים של הרשת יהיו בהרצליה ובאזור הסיטי של ניו יורק. רפאל, בנו של דה נירו וברוקר במקצועו, ישווק את המלונות בהרצליה ובניו יורק. המלון יכלול צמד בניינים מעל החלק הדרומי של קניון ארנה וייבנה במסגרת עסקת קומבינציה שנחתמה ב-2006 בין תדהר לבין הבעלים המקוריים של המלון, מוטי זיסר, שהחזיק בשני-שלישים מהזכויות, וחברת האחים עופר. במסגרת עסקת הקומבינציה התחייבה תדהר לבנות את שני הבניינים בתמורה לבעלות על אחד מהם.

באחרונה פורסם כי סניף ישראלי ראשון של רשת מסעדות היוקרה היפאניות נובו, הקרויה על שם השף הידוע נובו מסטווישה, ייפתח בקיץ על גג מגדל קניון ארנה, וכי השף בחר במקום כדי להקים בו את מלון הבוטיק תחת אותו מותג. רשת המסעדות נובו מחזיקה 11 סניפים ברחבי ארה"ב ושמונה סניפים נוספים באירופה, באסיה ובאוסטרליה. המסעדה מתמחה באוכל יפאני עם השפעות פרואניות וארגנטיניות ומחזיקה בכוכב מישלן. השף נובו מפעיל את סניף הדגל בניו יורק.

דה נירו פתח בחודש שעבר את מלון גריניץ' (Greenwich) בשכונת טרייבקה שבניו יורק. המלון כולל 75 חדרים ו-13 סוויטות - כל אחת שונה מהאחרת. מחיר חדר במלון החל ב-725 דולר. המלונות במותג נובו יהיו בהשראה יפאנית ויכללו דירות וחדרי מלון, ספא ומסעדת נובו. במיני בר בחדרים אפשר יהיה למצוא תה ירוק ויין סאקה. כמו כן, יוצע לאורחים במלון שירות חדרים מהמסעדה. המלון בניו יורק, שיכלול 140 יחידות, עתיד להיפתח בעוד שנתיים עד ארבע שנים, ויהיה המלון השני אחרי המלון בהרצליה שהיא, לדעת המשקיעים האמריקאים, "התשובה הישראלית לריווירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully