וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסיד בריאלטי - ניצח במציאות: משה ליפץ נבחר לראשות מועצת סביון

יגאל חי

6.5.2008 / 9:04

מה הסוד של אבי גבאי, מנכ"ל בזק, לחיי עבודה מאושרים ומאוזנים? ■ מה גילה גזי קפלן, מנכ"ל אסם, בפנאל החברות שהכי טובלעבוד בהן של TheMarker? ■ למה עוזבת רותם אבהוב את העיר לטובת חיים בכפר? ■ מה שווי התכשיט שתענוד בר רפאלי על השטיח האדום בפסט



מאת: יגאל חי, גיא ליברמן, אורן מגיר, אתי אפללו, שרית מנחם ואבי בר אלי



מושיק ליפץ, מכוכבי הסדרה "הישרדות", נבחר אתמול לתפקיד ראש המועצה הזמני של סביון. ליפץ, איש עסקים שכיהן עד כה כחבר המועצה, נבחר ברוב קולות על ידי מליאת המועצה המקומית. הבחירות התקיימו בעקבות פטירתו של ראש מועצת סביון, רוממיה הלוי סגל, לפני כשבועיים. בליפץ תמכו שישה חברי מועצה, ואילו במועמד השני, סגן ראש המועצה בקדנציה הנוכחית, מוני רובינסקי, תמכו שלושה בלבד.



ליפץ מכהן בקדנציה הנוכחית כיו"ר ועדות הכספים והספורט של המועצה. הוא יכהן כראש המועצה הזמני כחצי שנה, עד לבחירות המוניציפליות בחודש נובמבר. לאחר שנודעו תוצאות ההצבעה, אמר ליפץ לחברי המועצה כי יעשה כמיטב יכולתו כדי לקדם את ענייני סביון. ההערכה ביישוב היא שליפץ יתמודד גם בבחירות לתפקיד ראש המועצה הקבוע, בנובמבר. חבר המועצה מוטי לנדאו, שתמך בליפץ, אמר לאחר הבחירות: "אני חושב שהבחירה מעולה, והיישוב מאוד ייהנה ממנה".



רותם אבוהב עוברת לבן שמן



מבזק נדל"ן: בסוף הקיץ הקרוב תארוז השחקנית והבדרנית רותם אבוהב את הבית ותעבור למושב בן שמן, הסמוך לכביש ירושלים-תל אביב. אבוהב רכשה בכ-550 אלף דולר בית צמוד קרקע באזור ההרחבה הישן של המושב. שטחו של המגרש שעליו בנוי הבית הוא כחצי דונם, וגודלו של הבית הוא יותר מ-160מ"ר. אבוהב בתגובה: "זה נכון, קנינו את הבית במושב בן שמן כי אנחנו חושבים שהמקום מקסים".



לאבי גבאי נופל העט בשלוש וחצי



התבטאויות אישיות לא מעטות נשמעו בפאנל המנכ"לים לניהול מצוינות, שנערך אתמול בכנס החברות שהכי טוב לעבוד בהן של מגזין TheMarker. כנראה שהחיבור בין עסקים והגורם האנושי נוגע במקומות הרגישים ביותר.



גזי קפלן, מנכ"ל נסטלה-אסם, גילה כי הוא ממעט לקחת חופשות במשך השנה ומסתפק בשבועיים בלבד. יש לו גם הסבר לכך: "במקרה שלי אני בבית כזה קטן, ולכן עדיף לי להיות בעבודה".



דני ימין, מנכ"ל מיקרוסופט ישראל, חשף שגם הוא, כמו אחרון העובדים, סובל לעתים משביזות יום א': " אני לא אתייפייף ואגיד שתמיד אני שמח לחזור לעבודה ביום ראשון, אבל בדרך כלל במוצאי שבת אני מרגיש כיף".



מנכ"ל בזק, אבי גבאי, חשף את הטיפ הסודי לאיזון בין עבודה לחיים הפרטיים: "ביום רביעי בשלוש וחצי נופל לי העט, ואני יוצא הביתה. קבוע. זה נוהג שהתחיל אצלי עוד בבזק בינלאומי אחרי שמוטי גוטמן, מנכ"ל מטריקס, נתן לי עצה - הוא אמר לי 'או שאתה תעשה את זה מרצונך או שזה יהיה סעיף בהסכם גירושין'".



כשהעניינים התחממו, גבאי עקץ את קפלן, לאחר שהאחרון עשה פרצוף כאשר צוין כי בזק הוא מותג כל כך חזק: "גזי, אני לא רוצה לדבר פה על כולבוטק". גם תחום הספורט בכנס לא נשאר מקופח כשקפלן, אוהד הפועל תל אביב, עקץ את אפי רוזנהויז, מנכ"ל שופרסל ואוהד מכבי תל אביב, כשאמר שהפועל תל אביב בכדורגל אמנם ניצחו בשבת את קרית שמונה אבל בפועל זה רק תיקו כי מכבי תל אביב ניצחו את בני סכנין.



בר רפאלי מתכוננת לקאן



בר רפאלי הגיעה מלווה באמה להתרשם מקולקציית הטראנק שואו של ה. שטרן, שנערכה אתמול במסעדת כתית. במהלך האירוע התפתחה שיחה בין רפאלי לבין ישראל קורט, מנכ"ל ה.שטרן ישראל. קורט אמר כי ימליץ עליה כפרזנטורית הבינלאומית של ה. שטרן.







לאחר שרפאלי סיפרה שהיא נוסעת לפסטיבל קאן, החליט קורט כי לא ייתכן שתצעד על השטיח האדום ללא תכשיט ראוי. הוא צייד אותה בטבעת של ה. שטרן, ששוויה 10,000 דולר.



בנק הפועלים לא מכה שנית



הוועידה השנייה לתכנון פיננסי של בנק הפועלים שנערכה אתמול במלון דייויד אינטרקונטיננטל, היתה מכובדת וההרצאות היו מעניינות. אבל הבעיה עם הוועדה הפיננסית השנייה היא שקדמה לה הוועידה הפיננסית הראשונה, וההשוואה בלתי נמנעת.



בשנה שעברה הציג בנק הפועלים, שהיה עדיין הבנק הגדול במדינה, מפגן כח אדיר. הימים היו ימי העליות בשווקים, לפני הטלטלות וההאטה. בשנה שעברה בנק הפועלים, בוועידה שנמשכה יומיים, שכר את ההאנגר הגדול ביותר בגני התערוכה, הביא קייטרינג משובח, וגרם לכל בתי ההשקעות בשוק להציב - בעלות לא מבוטלת - ביתנים שבהם הציגו את מרכולתם תוך שימוש בגימיקים שונים. השנה, הדוכנים המפוארים של בתי ההשקעות נעלמו. האורחים שהגיעו גילו שבבנק הפועלים נגמרו ימי ארוחות החינם, ואפילו על המים צריך לשלם.



אז מי הגיע? במשך היום באו ונאמו מכובדים שונים מהשוק. יובל גביש, המנכ"ל הנכנס של בית ההשקעות פריזמה, חטף מקלחת צוננת מהקהל, ב-8:30 בבוקר. הקהל הדליל אך העירני בשעה זו, הבהיר לו שמבחינתם מה שקרה בפריזמה לא יכול לקרות שוב. כמן כן באו לכנס רו"ח יאיר לפידות מבית ההשקעות ילין לפידות, צבי סטפק יו"ר מיטב, ופרופ' דן גלאי.



ורמוס וגביש מחזקים קשרים



ועוד מוועידת בנק הפועלים: במהלך הכנס דנו לא רק בנעשה בשוק ההון כי אם עסקו גם בתחזוקת קשרי ידידות. כך, מנכ"לי שני בתי ההשקעות המתחרים, יובל גביש, המנכ"ל החדש של פריזמה, ורועי ורמוס, מנכ"ל פסגות, מצאו זמן להסתודד בלובי של דייויד אינטרקונטיננטל. השינוי בפריזמה הוא ככל הנראה לא רק שינוי מנכ"לי כי אם גם שינוי במדינות התקשורת עם פסגות, שעד עתה התבססה בעיקרה על הנהוני ראש וברכות נימוסין.



מחליפים כסאות למזל
למרות האכזבה מתוצאת המשחק של מכבי תל אביב נגד צסק"א, יושבי ארבע השורות הראשונות על הפרקט באולם במדריד נראו מרוצים מכל רגע. בין מוחאי הכפיים והקופצים נראו אוהדים בליווי ילדיהם - איזי שרצקי יו"ר איתוראן, ואבי פישר משנה ליו"ר אי.די.בי; מתחום נותני החסות - מיקי שטראוס ומנכ"ל שטראוס ארז ויגודמן; מתחום הנדל"ן - ברק רוזן מפנגאיה. עוד מהאוהדים: אייל פישמן ועופר גלזר, שהגיע עם חולצה בצבעי הקבוצה. מתחום העיתונות: עופר נמרודי ונוני מוזס.



תנועה ערה של החלפת מקומות נראתה בין אלה שישבו בשורות הראשונות - משנה מקום משנה מזל. נקווה שלמכבי יהיה יותר מזל בפעם הבאה.



מי מפטר את יועמ"ש הרכבת?



חרושת שמועות פרצה השבוע ברכבת ישראל סביב מעמדה הרעוע של היועצת המשפטית לחברה, עו"ד רבקה דותן. דותן, סגנית פרקליטת מחוז ת"א (אזרחי) לשעבר, מכהנת כיועמ"ש החברה מאז 2003. בעבר כיכבה בתחקירים שפורסמו על תנאי שכרה בחברה וכיסוי עלות לימודיה הגבוהים בידי החברה - שאת חלקה נאלצה לשלם לבסוף מכיסה.



בסביבתה של דותן הכחישו אתמול פיטורים או התפטרות, ובחברת הרכבת טענו כי "אינם נוהגים לנהל משא ומתן עם העובדים מעל גבי העיתון". ואולם פגישה אישית שניהלו שלשום דותן ומנכ"ל הרכבת, יצחק הראל, הובילה לגלי שמועות בענף התחבורה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully