וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקרוסופט במגעים לרכישת AOL מטיים וורנר

סוכנויות הידיעות

6.5.2008 / 11:54

לאחר כשלון המו"מ עם יאהו מנהלת ענקית התוכנה מו"מ עם חטיבת האינטרנט של טיים וורנר. יעד הצעת הרכש הוא 47.5 מיליארד דולר

מיקרוסופט מנהלת במגעים לרכישת AOL, חטיבת האינטרנט של טיים וורנר לאחר שכשלו עד כה ניסיונותיה לרכוש את ענקית האינטרנט יאהו. כך דיווח עיתון "טיימס" הלונדוני. על פי העיתון, המגעים נמצאים בשלב ראשוני בלבד.

לא ברור האם המגעים בין שתי החברות החלו כיוון שמיקרוסופט ניסתה לגדוע אפשרות של מיזוג בין AOL לבין יאהו. יעד הצעת הרכש של מיקרוסופט ל-AOL הוא 47.5 מיליארד דולר, ולפי "טיימס", המגעים נמשכים גם כעת לאחר שהתפוררה העסקה עם יאהו בסוף השבוע האחרון.

בעת התפתחות המגעים בין יאהו ל-AOL, רבים העריכו כי מיזוג בין השתיים אינו סביר בשל הדמיון והחפיפה הרבים בין שתי החברות. בדיוק מאותה סיבה, AOL עשויה להיות יעד רכישה חלופי עבור מיקרוסופט, לאחר כשלון עסקת יאהו. AOL היא אולי פורטל פחות פופולרי מיאהו, ולכן גם זול יותר, אך בכל זאת יש לו כ-85 מיליון מבקרים ביום, ונתח נכבד משוק הפרסום המקוון.

בינתיים, נמשכים גם המגעים בין יאהו ל-AOL. על ג'רי יאנג מוטלת חובת ההוכחה כי יאהו יכולה להצליח יותר ללא שותפות עם מיקרוסופט. בעלי מניות רבים התאכזבו כאשר יאנג דחה את הצעת הרכש המוגבהת של מיקרוסופט בסוף השבוע, ומניית יאהו צנחה ב-15% בוול סטריט ביום שני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully