וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איקאה קיבלה את "אות נגישות ישראל"

עידו סולומון

6.5.2008 / 12:36

החברה השקיעה כ-700 אלף שקל בשיפור הנגישות. ההשקעה כללה בין היתר מקומות חנייה לנכים סמוך לפתח החנות ודלפקים לנכים

איקאה ישראל קיבלה את "אות נגישות ישראל" המוענק מטעם עמותת נגישות ישראל. האות הוענק לה על השקעתה בנגישות ללקוחותיה בעלי המוגבלויות. סך ההשקעה של ענקית הריהוט השוודית עמד על כ-700 אלף שקל. ההשקעה כללה, בין היתר: מקומות חנייה השמורים לנכים הסמוכים לפתח החנות; כיסאות גלגלים המוצעים בחינם; מכשירי שמע המאפשרים סינון רעשי רקע; עיצוב החלל הפנימי תוך שימת דגש על מעברים רחבים במיוחד. בחנות איקאה בנתניה, הנפרסת על פני שתי קומות, מעליות רחבות במיוחד - הכוללות גם התקן מערכת לחצנים עם כתב מובלט וכתב ברייל, לטובת עיוורים ולקויי ראייה. בקו הקופות הותאם גובה הדלפקים לנכים על ידי יצירת משטח המאפשר חתימה ונגישות לאדם בכסא גלגלים.

לדברי שלומי גבאי, מנכ"ל איקאה ישראל: "בכל העולם רואה עצמה הרשת כשותפה פעילה בחיי הקהילה בה היא מתקיימת. קבלת האות מהווה נדבך נוסף בקונספט שלנו, שבבסיסו נועד ליצור חיי יום יום טובים יותר לאנשים רבים ככל האפשר, בהם גם אוכלוסיות מיוחדות ובעלי מוגבלויות".

"אנחנו מעסיקים מוגבלים זה כחמש שנים ואני גאה להכריז כאן היום, כי כחלק משיתוף הפעולה האסטרטגי ביננו לבין אקי"ם, החלטנו ביחד על פיתוח מסגרת תעסוקתית מוגנת להעסקת אנשים מוגבלים נוספים, והפיכתם לחלק אינטגרלי מהחברה הישראלית", הוסיף גבאי.

  • עוד באותו נושא:
  • איקאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully