וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיסקו מעוניינת לרכוש חברות במזרח אירופה, במזרח התיכון ובאפריקה

עפרה שלו

16.10.2001 / 12:40

יצרנית ציוד האינטרנט הגדולה בעולם צופה צמיחה דו-ספרתית במכירות באזורים אלו; אמרה כי מוקדם להעריך האם נגרם נזק לעסקיה במזרח התיכון בעקבות המתקפות

סיסקו צופה צמיחה דו-ספרתית במכירות במזרח אירופה, במזרח התיכון ובאפריקה, כך מסר היום נייג'ל פינק, מנהל הפיתוח העסקי באזורים אלו לרויטרס. פינק אמר גם כי סיסקו מעוניינת לבצע רכישות בשווקים הללו. הוא ציין כי מוקדם מדי להעריך האם ניזוקו עסקיה במזרח התיכון בשל מתקפת הטרור על ארה"ב וההתקפות הצבאיות על אפגניסטן.

בתחילת החודש אמר מנכ"ל סיסקו, ג'ון צ'יימברס, כי בכוונת החברה לרכוש חברות בשווקים חדשים עד תום השנה, אך חברות ציבוריות גדולות, דוגמת נורטל , אינן על הכוונת. "נחדור לשווקים חדשים השנה בעסקות מניות ומזומן", אמר.

צ'יימברס ציין אז כי בכוונת סיסקו לנצל את הערכות השווי הנמוכות של חברות טכנולוגיה על ידי רכישת 8-10 חברות קטנות ובינוניות השנה.

ב-3 באוקטובר שלח צ'יימברס מסר מרגיע ומעודד אל השוק, ואמר כי הוא חש בנוח עם התחזיות הנוכחיות לרבעון המסתיים בסוף אוקטובר. בעקבות דבריו התחזקו העליות בנאסד"ק. מניית סיסקו המריאה ב-22%.

דבריו של צ'יימברס מהווים אישוש לתחזיות האנליסטים, הצופים לחברה רווח של 2 סנט למניה, על הכנסות של 4.16 מיליארד דולר. התוצאות של סיסקו, יצרנית ציוד האינטרנט הגדולה בעולם, אמורות להתפרסם ב-5 בנובמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully