וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיסקו: גידול של 10% בהכנסות

נמרוד הלפרן

7.5.2008 / 6:31

יצרנית ציוד רשתות התקשורת הגדולה בעולם דיווחה הלילה על תוצאות מצוינות. גידול התעבורה באינטרנט הביא לביקוש מוגבר למוצרי החברה

סיסקו, יצרנית ציוד רשתות התקשורת הגדולה בעולם, דיווחה היום על גידול של יותר מ-10% במכירות הרבעוניות לאחר שגידול בתעבורה באינטרנט הגדיל את הביקוש לציוד רשתות תקשורת, למרות חששות מפני האטה בצמיחת כלכלת ארה"ב. בשורת הרווח הנקי רשמה החברה ירידה של 5% בעקבות הוצאות הקשורות לרכישות שביצעה, אולם בניכוי הוצאות חד פעמיות עלתה החברה על תחזיות האנליסטים.

סיסקו האמריקאית, המייצרת מתגים ונתבים לתקשורת אינטרנט, רשמה ברבעון שהסתיים בחודש אפריל, שהוא רבעון הכספים השלישי של החברה, רווח נקי של 1.8 מיליארד דולר, או 29 סנט למניה, לעומת רווח של 1.9 מיליארד דולר, או 30 סנט למניה, בתקופה המקבילה בשנה הקודמת. בניכוי הוצאות חד פעמיות רשמה החברה רווח של 2.3 מיליארד דולר, או 38 סנט למניה - גידול של 9.5% לעומת התקופה המקבילה בשנה הקודמת ומעל לתחזית האנליסטים לרווח של 36 סנט למניה. סיסקו, שעיקר הכנסותיה מגיע ממכירת ציוד לרשתות אינטרנט, במיוחד ללקוחות עסקיים, רשמה ברבעון מכירות של 9.8 מיליארד דולר, גידול של 10.4% לעומת התקופה המקבילה בשנה הקודמת ומעל לתחזיות האנליסטים למכירות של 9.75 מיליארד דולר.

"סיסקו רשמה תוצאות כספיות איתנות ברבעון הודות להתמקדות שלנו בהכנסת חידשוים, טביעת הרגל הגלובלית המתרחבת והצומחת שלנו, והתמקדות הצוותים שלנו בלספק תוצאות", אמר המנכ"ל הוותיק של סיסקו, ג'ון צ'יימברס, בעת פרסום הדו"חות. "אנו מאמינים כי הביצועים היציבות שלנו מבוססים על האיזון הייחודי של סיסקו בין ארכיטוקטורות עסקים וטכנולוגיה, והמשך התמקדותנו ביישום האסטרטגיה ארוכת הטווח שלנו", הוסיף.

מניית סיסקו, אשר נפלה ביותר מ-20% משיא של 6.5 שנים שרשמה בחודש נובמבר, עולה ב-3% במסחר לאחר הסגירה, אחרי שסיימה ללא שינוי את שעות המסחר הרגילות בוול סטריט.
סיסקו הזהירה בחודש פברואר כי תרשום גידול של 10% בלבד במכירותיה ברבעון שאת תוצאותיו פירסמה היום - פחות מתחזיות האנליסטים לצמיחה של 15% - בעקבות האטה בהזמנות בארה"ב ובאירופה. באותה עת העריכה החברה כי מכירותיה - בשנת הכספים המסתיימת בחודש יולי - יסתכמו ב-40.3 מיליארד דולר. עם זאת, בתחילת החודש שעבר מסרה סיסקו כי בחודשים האחרונים נרשמה האצה במכירות של נתבים מתקדמים. זאת, למרות החששות כי האטה בצמיחה של כלכלת בארה"ב עלולה לפגוע בהשקעות של חברות בציוד רשתות תקשורת.

בשבוע שעבר דיווחה מתחרתה של סיסקו, סאן מיקרוסיסטמס (0.0% , 20.37), על מעבר להפסד רבעוני ועל ירידה קלה במכירותיה הראשון. זאת, בעקבות חולשה במכירותיה בשוק האמריקאי. שווי השוק של סאן נחתך ב-23% ביום אחד בעקבות הדו"חות המאכזבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully