וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרי אריסון: "לדעתי המנהלים שלי טובים"

7.5.2008 / 9:56

כך אמרה בעלת השליטה בבנק הפועלים ל"ידיעות אחרונות". ביחס למשבר המחיקות: "זאת תקופה קשה ואני מאמינה שנעבור אותה"

"אילו הייתי סבורה שמנהלי הבנק אינם טובים מספיק, הייתי משמיעה את דעתי באוזני הדירקטורים והם היו פועלים על פי מה שטוב לחברה. אך לדעתי המנהלים שלי טובים". כך אמרה ל"ידיעות אחרונות" שרי אריסון, בעלת השליטה בבנק הפועלים בהתייחסה למשבר המחיקות אליו נקלע הבנק בחודשים האחרונים. "זאת תקופה קשה ואני מאמינה שנעבור אותה ונראה ימים טובים מאי פעם", אמרה.

בראיון מתייחסת אריסון לכך שהקיפה עצמה בנשים בתפקידי ניהול בכירים. לדבריה: "אני ממש לא פמיניסטית. אני בעד נשים אבל גם בעד גברים. אני לא חושבת שגברים ונשים שווים, יש הבדל ביולוגי אבל אני בעד שוויון הזדמנויות. הראייה של נשים רחבה יותר ושל גברים ממוקדת יותר, לנשים אין בעיה לבחון דברים ביחד וגברים מעדיפים לעבוד כסוליסטים. נשים יותר רגישות וזה הפן הפחות חיובי אצלן, הן נוטות להכניס אמוציות לעסקים, מה שגברים נמנעים מלעשות. אבל החיבור הוא מצוין והביחד יוצר איזונים נכונים".

לדברי אריסון, תקופת המשפט של בעלה עופר גלזר והמאסר שלו בגין הטרדה מינית לא היתה אחת התקופות הקשות שלה. "אני מתייחסת לכל דבר כאל שיעור והפרשה הזאת היתה אחד השיעורים". עם זאת, לדבריה, "היה לי קשה בקטע של הצדק. אני חושבת שעשו לעופר עוול ואני מקווה שיום אחד האמת עוד תצא החוצה". לדברי אריסון, "דבר אחד ברור - כשעולה נושא ההטרדות המיניות, הנשים תמיד בעד האשה ובינתיים רומסים את הגברים. יש פה משהו שגוי לחלוטין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully