וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכום שבועי - שוק האג"ח

TheMarker

7.5.2008 / 11:15

סיכום השבוע החולף באפיקי האג''ח השונים

מק"מ- עקום המק"מ משקף את החששות מפני עליית מדרגה באינפלציה העתידית. מאחר ואנו סבורים כי המק"מ משקף את עליית הריבית העתידית אנו ממליצים על השקעה בו.
גילונים- על רקע צמצום תוספות התשואה בגילונים מעל המק"מ, אנו סבורים כי פחתה אטרקטיביות ההשקעה בהם.
שחרים- שיפוע העקום השקלי שנותר גבוה יחסית בשילוב אינפלציה גלומה גבוהה יחסית, מחזקות את הערכתנו כי האפיק השקלי אטרקטיבי בהשוואה לעקום הגלילים. אנו סבורים כי ההשקעה בעקום השקלי צריכה להתמקד בשחרים בעלי מח"מ קצר- בינוני עד מח"מ של 4 שנים, אשר נסחרים בתשואה ברוטו של 4.3%-4.96% (עד שחר 2681).
צמודים קצרים- אנו סבורים כי האינפלציה הגלומה בשוק גבוהה (4% לשנה)בהתחשב בכך כי הערכות האינפלציה של הבנק לשניים עשר החודשים הקרובים עומדות על 3%. לאור האמור, אנו נותנים עדיפות לאג"ח שקליות קצרות על פני אג"ח ממשלתיות צמודות קצרות וממליצים ברכיב הצמוד הקצר להתמקד באגרות החוב הקונצרניות בדרוגים הגבוהים.
צמודים בינוניים- האינפלציה הגלומה בצמודים הבינוניים עומדות כיום על 3% בקירוב. לפיכך, פחתה אטרקטיביותם. באשר לאגרות החוב הקונצרניות המדורגות, אנו מניחים כי המשך הביקושים לאפיק הצמוד יקרין לחיוב על אפיק זה.
צמודים ארוכים- האינפלציה הגלומה בצמודים הארוכים עומדות על 2.7% בקירוב, רמה סבירה המחזקת את כדאיות ההשקעה באפיק זה. לפיכך, אנו ממליצים על השקעה בצמודים הארוכים ומדגישים כי היא כרוכה בסיכון גבוה ועל כן משקלם בתיק צריך להיות נמוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully