וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביל גייטס: לא מתוכננות רכישות גדולות בעתיד הקרוב

סוכנויות הידיעות

7.5.2008 / 14:51

יו"ר מיקרוסופט אמר במסיבת עיתונאים בטוקיו, כי החברה השקיעה מאמצים רבים בדיונים עם יאהו, וכי שתי החברות החליטו ללכת כל אחת בדרכה

יו"ר ביל גייטס אמר כי ענקית התוכנה האמריקאית לא מתכננת רכישות גדולות בעתיד הקרוב, לאחר שזנחה את הצעת הרכש עבור ענקית האינטרנט , בגובה 47.5 מיליארד דולר.גייטס אמר בטוקיו כי החברה השקיעה מאמצים רבים בדיונים עם יאהו, וכי שתי החברות החליטו ללכת כל אחת בדרכה.

גייטס אמר במסיבת עיתונאים בטוקיו כי "ברגע זה מיקרוסופט ממוקדת באסטרטגיה עצמאית". דברים אלו של גייטס מנוגדים לדברים שאמר ביום שלישי בדרום קוריאה. גייטס אמר אז כי מיקרוסופט אינה שוללת רכישה של חברה גדולה אחרת, לאחר הכישלון ברכישת יאהו.

מיקרוסופט הודיעה ביום שבת כי היא נסוגה מהצעת הרכש עבור ענקית האינטרנט האמריקאית יאהו, לאחר שהעלתה את ההצעה לכמעט 50 מיליארד דולר. גם הצעה זו של מיקרוסופט נדחתה על ידי דירקטוריון יאהו בטענה שהיא נמוכה מידי.

דחיית הצעת הרכש של מיקרוסופט ליאהו הגיעה לאחר ישיבת בוקר בין מנכ"ל מיקרוסופט, סטיב באלמר, והמנכ"ל, המייסד והשותף של יאהו, ג'רי יאנג. כך מסרו מקורות המוקרבים לפרשה לעיתון "ניו יורק טיימס".בישיבה העלה באלמר את הצעת הרכש, שעמדה על 29.4 דולר למניה, ל-33 דולר למניה, או 47.5 מיליארד דולר. יאנג אמר כי יאהו לא תקבל הצעה הנמוכה מ-37 דולר למניה.

בתחילת חודש פברואר היכתה מיקרוסופט את עולם הטכנולוגיה בתדהמה כאשר הגישה הצעת רכש בסך יותר מ-40 מיליארד דולר עבור יאהו, אשר דחתה את ההצעה בטענה כי היא נמוכה מדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully