וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: דו"חות חלשים של סיסקו עשויים לשלוח את השווקים לירידות; טבע תיסחר על רקע תביעה שהגישה

שמואל שוסטר

7.5.2008 / 15:03

אורמת, סיסקו ודיסני ייסחרו על רקע דו"חותיהם

למדור וול סטריט של TheMarker



אמש ננעל המסחר בעליות שערים, לאחר שפתח בירידות. נאסד"ק עלה ב-0.8% לרמה של 2,483 נקודות, דאו ג'ונס הוסיף 0.4% לרמה של 13,024 נקודות ומדד S&P 500 התחזק ב-0.8% לרמה של 1,418.



בזירת המקרו: נתוני מכירות הבתים הקיימים בארה"ב לחודש מארס צפויים להתפרסם כחצי שעה לאחר פתיחת המסחר. אנליסטים בוול סטריט צופים את המשך הירידה במדד, שירד בחודש פברואר ב-1.9% לרמה של 84.6.



כשעה לאחר פתיחת המסחר צפויים להתפרסם נתוני מלאי הנפט השבועי בארה"ב.



ענקית הבידור האמריקאית, דיסני, רשמה עלייה של 22% ברווחיה ברבעון הראשון של 2008 לעומת הרבעון המקביל ב-2007. על אף החששות כי ההאטה הכלכלית בארה"ב תביא לירידה בהכנסות הפארקים ומסרטים פופולאריים רשמה החברה רווח של 1.13 מיליארד דולר ברבעון הראשון ועלייה של 10% בהכנסותיה ל-8.71 מיליארד דולר.



מנייתה של טויוטה (סימול :TM), יצרנית המכוניות השנייה בגודלה בעולם, תיסחר על רקע הודעת החברה כי תעלה את מחירי המכוניות הנמכרות בארה"ב החודש, בשל החששות מפני האטת הכנסות החברה בשוק האמריקאי.



מניית בנק UBS השווייצי צפויה להיסחר על רקע דיווח של הבנק לפיו מנהל משרד המשפטים האמריקאי חקירה כנגד הבנק תחת החשד לסיוע ללקוחות בארה"ב בביצוע העלמות מס. החקירה מתמקדת בחשדות, כי הבנק העניק ללקוחות יעוץ לגבי העלמת מס מהרשויות בארה"ב בין השנים 2007-2000.



מניית יצרנית השבבים AMD זינקה אמש ב-9.4% במחזור כפול מהרגיל והשלימה זינוק דו יומי של 17% על רקע ציפיות המשקיעים להודעת החברה על תכונית ארגון מחדש לקיצוץ בהוצאותיה.



סיסקו, יצרנית ציוד רשתות התקשורת הגדולה בעולם, דיווחה אמש לאחר סיום המסחר על גידול של יותר מ-10% במכירות הרבעוניות לאחר שגידול בתעבורה באינטרנט הגדיל את הביקוש לציוד רשתות תקשורת. בשורת הרווח הנקי רשמה החברה ירידה של 5% בעקבות הוצאות הקשורות לרכישות שביצעה, אולם בניכוי הוצאות חד פעמיות עלתה החברה על תחזיות האנליסטים.



צמצום ההוצאות בעקבות החשש ממיתון לא פסח גם על ענקית הבידור למבוגרים פלייבוי (סימול PLA) שמניית נפלה אמש ב-9.3% לאחר שהחברה דיווחה על הפסד רבעוני של 3.1 מיליון דולר או, 9 סנט למניה. הכנסות החברה נפלו ל-78.5 מיליון דולר מ-85.4 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד



יצרנית האנרגיה האלטרנטיבית אורמת טכנולוגיות, שבשליטת יהודה ודיתה ברוניצקי, דווחה אמש לאחר סיום המסחר כי עברה לרווח נקי של 10 מיליון דולר, או 24 סנט למניה ברבעון הראשון של 2008, זאת לעומת הפסד של 5.8 מיליון דולר ברבעון המקביל שהיה אז חלש במיוחד בשל הוצאות גבוהות לתיקון תחנות כח. הכנסותיה של החברה צמחו ב-12.4% ל-69.4 מיליון דולר.



חברת התרופות הישראלית טבע תובעת את יצרנית התרופות אסטר זנקה בכדי להצהיר משפטית על יתרת הפטנטים שעוד קיימים על תרופת נקסיום (Nexium) לטיפול בצרבת. התביעה של טבע היא חלק מהליך של החברה לתקוף את הפטנטים שעוד קיימים על התרופה על מנת להשיק גרסה גנרית משלה לתרופה. היקף מכירות של 5 מיליון דולר.



ניתן להתייעץ ולשאול שאלות בנושא וול סטריט באמצעות מערכת התגובות


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully