וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן אבי יצחק מזהיר את גבור ספורט: אל תנקטו במהלכים לא ענייניים כלפי עופר נמרודי

שלומי גולובינסקי

16.10.2001 / 21:49

המכתב נשלח על רקע נסיונותיה של גבור ספורט להיחלץ מההשקעה במניות הכשרת הישוב, שהסבה לה עד כה הפסד על הנייר של 150 מיליון שקל

פרקליטו של עופר נמרודי, עו"ד דן אבי יצחק, פנה לפני כחודשיים וחצי לקבוצת גבור ספורט , בדרישה שלא תנקוט במהלכים לא ענייניים כלפי נמרודי. המכתב נשלח על רקע נסיונותיה של גבור ספורט להיחלץ מההשקעה במניות הכשרת הישוב הכשרת הישוב . הכשרת הישוב נשלטת על ידי משפחת נמרודי, ואולם גבור ספורט היא בעלת המניות השנייה בגודלה בחברה, שכן היא מחזיקה בכ-24% ממניות החברה באמצעות חברת ירדן השקעות שנרכשה בשנה שעברה.

עבור גבור ספורט מדובר עד כה בהשקעה בעייתית, מכיוון שעלות רכישת המניות הסתכמה בכ-300 מיליון שקל, ואילו שוויין של המניות בשוק נמוך בעשרות אחוזים משוויין בספרי גבור ספורט וירדן. עד כה, מופסדת גבור ספורט על הנייר בכ-150 מיליון שקל.

ראשי גבור ספורט, רועי גיל ואיתן אלדר, ניסו לחסום לפני כמה חודשים את שובו של נמרודי לתפקיד ביצועי בהכשרת הישוב. נמרודי ביקש להתמנות לעוזר מיוחד ליו"ר הדירקטוריון, אביו יעקב נמרודי, בשכר בעלות חודשית של כ-88 אלף שקל.

למרות התנגדות גבור ספורט, שחשפה למעשה את הקרע בין נמרודי לגיל ואלדר, הצליח נמרודי להתמנות לתפקיד, בייחוד לאחר שהסכים לוותר על שכרו ולהסתפק בשכר סמלי של דולר אחד בשנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully