וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירופה: ירידות בהובלת מגזר הפיננסים; לונדון יורדת ב-0.5%

ירון הופמן

8.5.2008 / 13:05

פרנקפורט מאבדת 0.6%; פאריס יורדת ב-0.5%

המדד העולמי MSCI יורד ב-0.4% בבורסת לונדון. תשעה מתוך עשרת מגזרי המניות נסחרים בירידות. החוזים העתידים על מדד S&P 500 רושמים עלייה של 0.1%. המשקיעים ממתינים בדריכות להודעות הבנקים המרכזי של אירופה ובריטניה על גובה הריבית - הצפויות להתפרסם בהמשך היום. על פי התחזיות, צפויים שני הבנקים להשאיר את הריבית ללא שינוי.



אנליסטים מציינים כי נתוני הצמיחה באירופה יהיו נמוכים בהרבה מהתחזיות המוקדמות. סירובו הנמשך של הבנק המרכזי האירופי להוריד את הריבית בשל החשש מהתגברות האינפלציה תאט את קצב ההתאוששות הכלכלית. לטענתם, היציאה מהמשבר תיארך זמן לא מבוטל.



מניית ברקלייס יורדת ב-1.7%. מניית BNP פאריבה מאבדת 1.2%. מניית אוניקרדיט האיטלקי יורדת ב-2.1% לאחר שדיווחה על צניחה של 51% ברווחי הרבעון הראשון.



ירידות נרשמות במגזר התעופה לאחר שמחיר הנפט חצה את 123 דולר לחבית. מניית ריאנאייר יורדת ב-3.1%. בריטיש איירוייס משילה 2.7%.



מניית אינבוו הבלגית, מבשלת הבירה הגדולה בעולם, יורדת ב-3.8% לשפל של שלושה חודשים לאחר שדיווחה על ירידה מפתיעה ברווחי הרבעון הראשון. הירידה נבעה מעלייה במחירי חומרי הגלם ובהוצאות הדלק והחשמל. יצרנית המזון יוניליבר מתחזקת ב-5.4% לאחר שדיווחה על עלייה של 33% ברווחי הרבעון הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully