וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות מייספייס: גם הרשת החברתית פייסבוק תנקוט בצעדים מניעת עבירות מין

נמרוד הלפרן

8.5.2008 / 21:00

הגיעה להסכם עם משרד התובע הכללי בארה"ב

פייסבוק מסרה כי תתמקד בשיפור טכנולוגיות שנועדו למנוע התנהגות מקוונת לא הולמת, ותפעל להקשות על גולשים מבוגרים להתיידד עם קטינים. ההסכם מהווה ביטוי למחויבותה של פייסבוק להגן על הילדים באינטרנט, מסרה החברה.



פייסבוק התחייבה להפעיל מנגנון "נעילת גיל" של פרופילים של גולשים מתחת לגיל 18, וכן יישום אשר ישלח הודעות אזהרה אוטומטיות לגולש קטין אשר קיים חשש כי יחשוף מידע אישי למבוגר שאותו אינו מכיר.



כמו כן הודיעה פייסבוק על הורדה מיידית של כל קבוצות המשתמשים ברשת החברתית הנוגעים לגילוי עריות ופדופיליה, וכן כל קישור לחומר פורנוגרפי.



ההסכמים עם פיסבוק ומייספייס באו בתגובה לקריאות מצד משרדי תובעים כלליים בארה"ב בשנה שעברה לשפר את ההגנה על קטינים הגולשים ברשת.



בקיץ שעבר, הודיעה מייספייס - אשר נרכשה בשנת 2005 על ידי ענקית המדיה של רופרט מרדוק תמורת 580 מיליון דולר - על מחיקת 29 אלף משתמשי מייספייס אשר הורשעו בעבר בעבירות מין.



העיתון "וול סטריט ג'ורנל" דיווח אתמול כי , חברת התוכנה הגדולה בעולם אשר זנחה בסוף השבוע את ניסיונותיה לרכוש את חברת האינטרנט , בודקת אפשרות לרכישת פייסבוק.



מיקרוסופט - אשר רכשה בשנה שעברה נתח של 1.6% בפייסבוק תמורת 240 מיליון דולר, מחיר המשקף לרשת החברתית שווי של 15 מיליארד דולר - העבירה באמצעות הבנקאים שלה מסרים בעניין לפייסבוק כדי לבדוק האם יש נכונות מצדה להירכש. עם זאת, לא מתנהלות שיחות פעילות בין שתי החברות, ומקורות בפייסבוק אמרו ל"וול סטריט ג'ורנל" כי החברה עדיין נוטה להעדיף לבצע הנפקה ראשונה לציבור (IPO).



עוד ציינו המקורות כי מיקרוסופט כבר הביעה עניין ברכישת פייסבוק מספר פעמים במהלך שלוש השנים האחרונות. מייסד ומנכ"ל פייסבוק, מרק צוקרברג, הביע בעבר התנגדות לרעיון של מכירת פייסבוק כולה לחברה אחרת.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully