וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכינוי של טלנסקי בסביבתו של ראש הממשלה: "הכובס"

גידי וייץ

9.5.2008 / 8:42

משה טלנסקי ואהוד אולמרט מכירים שנים ארוכות - עוד מלפני היבחרו של אולמרט לראש העיר ירושלים

שמו של טלנסקי מופיע כאחד התורמים למסע הבחירות של אולמרט לראשות עיריית ירושלים ב-1998. על פי מקורבים לאולמרט, נהג טלנסקי להיפגש עם אולמרט כשביקר בישראל, בלשכתו או בלובי של בית מלון בירושלים. בביקוריו של אולמרט בניו יורק נהגו השניים להיפגש בעיקר בסוויטה של אולמרט במלונות בהם השתכן.



בעיריית ירושלים יש מי שזוכרים עד היום את הביקורים של טלנסקי בלשכה. "כשהיה מגיע לביקור, היה נכנס ישירות בלי להתעכב על שיחות נימוסין עם יועצים ומזכירות", אמר השבוע בכיר בעירייה לשעבר, שעבד בצמוד לאולמרט. גורמים בעירייה מאותם ימים סיפרו שמי שהכיר בין אולמרט לטלנסקי היה יהודה פלאי, קבלן ועסקן פוליטי חרדי ומקים העיתון החרדי "משפחה". פלאי נחשב למקורב מאוד לאולמרט ולמי שחיבר בינו לבין היהדות החרדית בירושלים ובארצות הברית.



בימים האחרונים הכחישו מקורבי טלנסקי את הטענות שיצאו ממשרד ראש הממשלה שהוא איש ימין הפועל נגד אולמרט ממניעים אידיאולוגיים. הם הוסיפו שטלנסקי ואולמרט שמרו על יחסים הדוקים גם לאחר התפנית בתפישתו המדינית של אולמרט, שהיה מראשי התומכים בתוכנית ההתנתקות. "ניתן להוכיח בקלות שהם נפגשו גם לאחר מכן", אמרו המקורבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully