וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דדי בורוביץ בשליטה מלאה על גלובל ליסינג

זוהר בלומנקרנץ

11.5.2008 / 7:23

צפוי לרכוש 25% מאחזקות החברה שבידי תאגיד תעופה ותיירות של עובדי ארקיע. בבעלות גלובל שני מטוסי איירבוס מדגם 320-A

מועצת המנהלים של תות (תאגיד תעופה ותיירות של עובדי ארקיע) אישרה את מתווה המכירה של אחזקותיה בחברת גלובל ליסינג לדדי בורוביץ, מבעלי השליטה באל על ובכנפיים. העיסקה מוערכת בסכום של 25 מיליון דולר. היום ייפגשו מנהלי כנפיים, בראשותו של המנכ"ל, שלמה חננאל, ותות כדי לסכם את העניין.

גלובל ליסינג פוצלה מארקיע ב-2005 עם מכירת השליטה לאחים נקש. 75% מאחזקות גלובל ליסינג הם בידי קבוצת כנפיים ו-25% בידי תות. בבעלות גלובל ליסינג כמה מטוסים שמוחכרים לכמה חברות תעופה בעולם, וכן נכסי מקרקעין שונים. באפריל רכשה החברה שני מטוסי איירבוס מדגם 320-A משנת ייצור 92', שהוחכרו לחברת תעופה קנדית בסכום של 33.5 מיליון דולר בשנה. העסקה מבטיחה הכנסות בסך 196 מיליון דולר.

הצעת המכירה מבוססת על ההון העצמי של גלובל ליסינג, ולצורך מימוש תוכנית המכירה מונה במיוחד לעניין זה עו"ד אהוד פורת ממשרד פורת שגיב ושות'. עו"ד פורת משמש יועצה המשפטי של תות. בענף מעריכים שרכישת הבעלות המלאה על גלובל ליסינג תשתלב בתוכניתה האסטרטגית של אל על (הנשלטת בידי כנפיים) להחליף את מטוסיה הישנים מדגמי בואינג 757 במטוסי 737 חדשים. החלפה זו תתבצע על ידי שיווקם בליסינג של מטוסי אל על הישנים מדגם בואינג 757 לשוק המטוסים בחו"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully