וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפגן יום האמצעות בדשא אצל מימן

אבי בר-אלי

11.5.2008 / 9:07

על אף השמועות כי מסיבת העצמאות המסורתית של יוסי מימן תתקיים השנה בהרכב מצומצם, נראה כי מסורת לא שוברים ■ המסיבה התקיימה עד השעות הקטנות של הלילה וכללה 500 אורחים מפסיפס נדיר של הון שלטון ותקשורת ■ ולמי שלא התעייף מחגיגות ערב העצמאות, חיכתה מסי







על אף השמועות כי מסיבת העצמאות המסורתית של יוסי מימן תתקיים השנה בהרכב מצומצם, נראה כי מסורת לא שוברים.



אם מישהו היה זקוק לראיה לגבי החשיבות של השלמת פרויקט הגז הטבעי ממצרים לישראל, ועל מעמדה של ספקית הגז EMG, הרי שהוכחה לכך נתקבלה בערב יום העצמאות, בחצר משרדיו של מימן בהרצליה פיתוח. מימן הוא אחד מבעלי השליטה ב-EMG ובערוץ 10.



המסיבה, שנערכה על ידי מימן ורעייתו, עו"ד הלית בן-ישראל, נהפכה למפגן כוח מרשים: עד השעות הקטנות של הלילה התקבצו כ-500 אורחים שהרכיבו פסיפס נדיר של הון, שלטון ותקשורת. החל מעידן עופר, מיקי שטראוס, בני שטיינמץ, אלפרד אקירוב, לני רקנאטי, אליעזר פישמן, דיוויד פדרמן וצבי זיו; דרך יו"ר הכנסת, דליה איציק, ועמיתיה למשכן סילבן שלום, פרופ' אבישי ברוורמן, אופיר פינס, גלעד ארדן, לימור לבנת ויואל חסון; וכלה בהתייצבות מערכת חדשות 10 בהובלת מנכ"ל הערוץ, מודי פרידמן, לצד צמרת ענף הייעוץ התקשורת - ראובן אדלר, משה תאומים ורני והילה רהב.







למי שלא התעייף מחגיגות ערב העצמאות חיכתה מסיבת הענק של לוני הרציקוביץ שנערכה במועדון התיאטרון בתל אביב ביום חמישי. איציק, למשל, לא מיצתה את חגיגות ה-60 למדינה והגיעה גם לאירוע האמור; אקירוב, שהעדיף להימנע מבעיות החנייה בתל אביב, הגיע עם מונית. במופע האמנותי כיכבה ג'וזי כץ, כשבין המאזינים לשירתה נמנו נוחי דנקנר, דן חלוץ וחיים קרופסקי.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully