וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולמרט: "אין לי טענות לפרקליטות ולמשטרה"

ברק רביד

11.5.2008 / 11:25

השר דיכטר בישיבת הממשלה: "לא רוצה שיתפרש ששרי קדימה הם נגד הפרקליטות והמשטרה"

דבריו של אולמרט נאמרו לאחר שהשר לביטחון פנים, אבי דיכטר, כי "אני לא רוצה שמפה יתפרש מסר ששרי קדימה הם נגד הפרקליטות והמשטרה". אולמרט ענה לו כי "דיברתי איתך על זה בארבע עיניים - אמרתי לך את מה שאמרתי לך וברור שאין לי טענות לא לפרקליטות ולא למשטרה".



שרת החוץ, ציפי לבני, לא התייחסה לעניין במהלך ישיבת שרי קדימה. בשבוע שעבר, עם התפרסם דבר הפרשה, הביעה לבני אמון ברשויות אכיפת החוק, אך בניגוד לפוליטיקאים אחרים, לא איחלה לאולמרט שתוכח חפותו.



שר התחבורה, שאול מופז, התייחס בישיבה הבוקר לפרשה ולתגובתו, עם פרסומה, אז הכחיש את הטענה כי קיבל שוחד. לדבריו, "זכות החפות עומדת לראש הממשלה כמו לכל אזרח אחר, הוא זכאי עד שיוכח אחרת. הוא אמר דברים ברורים במוצאי החג".



מקורב לאיש העסקים האמריקאי משה (מוריס) טלנסקי, הנחשב לעד מרכזי בחקירה שבה חשוד אולמרט בקבלת כספים שלא כדין, אמר שהוא יעיד בפני בית המשפט שלא נתן שוחד לאולמרט.



במקביל מדווח "הניו-יורק טיימס" כי טלנסקי שילם את חשבון השהייה של אולמרט במלון ריץ קרלטון בוואשינגטון בשנת 2005. את החשבון ללילה אחד, שעמד על 4,717 דולר, שילם טלנסקי באמצעות חברה המספקת מיניברים לבתי מלון



"חמאס ייתבע לשאת בתוצאות"



בישיבת הממשלה התייחס אולמרט ללחימה בדרום, בה נהרג בסוף השבוע תושב כפר עזה. אולמרט אמר כי "בסוף השבוע המשיכו ארגוני הטרור בהתקפות רצחניות שלהם והפעם נפל קורבן בכפר עזה. ממשלת ישראל רואה בחמאס את הגורם האחראי לכל המתרחש בעזה. איננו בודקים בציציות של הארגונים. חמאס ייתבע לשאת בתוצאות. לא נשלים עם זה ואמרנו זאת פעם אחר פעם או שיהיה שקט או שישראל תפעל בעוצמה כזו שהיא בסוף תביא לשקט".



אולמרט אמר בנושא המצב בלבנון והשתלטות חיזבאללה על ביירות בסוף השבוע, כי ישראל עוקבת אחר הנעשה במדינה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully