וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למי יש דק יותר ?

עדי דברת

11.5.2008 / 13:58

יבואנית היטאצ'י בישראל הלוננה בפני הרשות השנייה כנגד הפרסומת של חברת LG למסכי LCD בה מצוין כי מדובר במסך הדק ביותר בעולם

ראפ, יבואנית ומשווקת היטאצ'י בישראל, עתרה לרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו כנגד הפרסומת של חברת LG. בפרסומת לסדרת מסכי LCD חדשים של LG מצוין כי מדובר במסך הדק ביותר בעולם. לטענת רני שגן, מנכ"ל ראפ, מדובר בהטעיית הצרכן, שכן עובי המסך של LG הוא 5 ס"מ בעוד עוביו של מסך ה-LCD של היטאצ'י הוא 1.5 אינטש - 3.5 ס"מ בלבד. לדבריו, ראפ משווקת את המסך הדק בעולם של היטאצ'י כבר למעלה מחודשיים ולא קיימים בעולם מסכי LCD בעובי דק יותר מ-1.5 אינטש.

ראפ ביקשה מהרשות השנייה כי תורה לחברת LG להוריד את המשפט המטעה בפרסום בערוצים 2 ו-10. בתגובה, הורתה הרשות השנייה לחברת LG לתקן את הפרסומת. מהרשות השנייה נמסר: "הרשות מקפידה על אמת בפרסום ולאחר בדיקה הנחתה את המפרסם לשנות את האמירה לגבי הבלעדיות של עובי המסך. הפרסומת תוקנה לפי בקשתנו: במקום 'המסך הדק בעולם' ל'מסך דק במיוחד'.

חברת היטאצ'י, קונצרן החשמל והאלקטרוניקה היפני, מעסיקה כ-385 אלף עובדים בלמעלה מאלף חברות-בנות. מהחברה נמסר כי מכירותיה עומדות על יותר מ-85 מיליארד דולר בשנה ותקציב המחקר והפיתוח השנתי שלה מסתכם בכ-4 מיליארד דולר בשנה. חברת ראפ הוקמה ב-1964 ומתמחה ביבוא ובהפצת מוצרי חשמל ואלקטרוניקה. בשנת 2000 קיבלה את הייצוג הבלעדי של היטאצ'י.

  • עוד באותו נושא:
  • lcd

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully